AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
989

Larmet på M3 E36

ma
20
mackan_87
M3 Coupé 3,0 -95
Hej!
Är som så att jag har köpt en larm dosa från keyless ride till min M3a för jag ficka aldrig med någon när jag köpte bilen.
Prolemet är bara att jag måste hitta styrenheten till larmet för jag fick nämligen med ett microchip till fjärren, och det måste tryckas in i larmstyrenhet när fjärren ska programmers.

Någon som vet vart man hittar den och hur den ser ut?
Kan ta det genom PM, som sagt kanske inte så bra att skriva ut det här på forumet, kan ju vara en liten känslig punkt kanske?
Är det originallarm eller något eftermonterat?

///Micke
Min cabrio Länk
ma
20
mackan_87
M3 Coupé 3,0 -95
Jag hittade styrenheten till larmet, men jag kunde inte programmera in min fjärrnyckel till larmet för det var tydligen ett eftermarknadslarm som sitter i den, META Security hette det.

Men jag tror att mitt centrallås ska vara fjärrstyrt så jag tänkte se om jag kan programmera nyckeln till låset istället, men jag vet inte vart enheten till c-låset finns. Har kollat igenom alla styrenheter som jag såg bakom handsfacket men jag hittade ingen som jag kunde tänka mig är till c-låset, någon som vet exakt vart dom sitter på en M3:a -95a?
hej har du hittat den
ma
20
mackan_87
M3 Coupé 3,0 -95
Hej! Nej, jag har fortfarande inte hittat den. Vet du vart den finns?
letar oxå har du kollat v sida vid höt och h sida under handskfack Låt någon låsa med nyckel och du ligger och lyssnar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.