|
|
|
|---|---|
|
Är de någon som vet om M-vingen från e28 passar på e24? //Magnus Tolf | |
|
Nej. Den är för smal. mvh Magnus Melkersson Min föredetta. Länk |
|
|
Tolfan: Skaffa rätt grejer till bilen, rätt och original. Då ser den ut som den ska och så blir den säkerligen lättare att sälja i framtiden. (fast varför i hela friden skulle du sälja en M635? ;-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Attans! Självklart köper ja orginal..! De är så mycke som passar både e28 och e24 men sån tur hade man ju inte! //Magnus Tolf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har för mig att jag såg en anonns nyligen på en baklucka med den 2 delade spoilern,kommer inte ihåg var bara!? Hmmm. |
|
Asså...hmm...nu har jag lagt bud på ebay(usa) får se om de går vägen :) //Magnus Tolf |
|
|
Lycka till! Jag har aldrig bjudit på ebay men var nära en gång. Det sägs att man ska bevaka annonsen stenhårt de sista 10-20 minuterna och strax innan den går ut, kanske vid 20 sek kvar (budet måste hinna registreras) så fläskar man på med ett lite extra högt bud som får de andra att sätta i halsen och så får man förhoppningsvis sin pryl :-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
| Jag har en vinge till en e24 som du kan få köpa. Ligger helt ny i kartong. Intresserad ? Kom i så fall med ett seriöst bud. | |
|
Är det #7 här Länk eller Länk som ni pratar om? #7 är jag intresserad av! |
|
| Jag tar en bild och återkommer. Det är likt #7 men jag fotar för säkerhets skull. | |
|
bmw 635: Du har powerpost! //Magnus Tolf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.