|
|
|
|---|---|
|
vad är bästa sättet att för rengöra chromelister runt fönster osv? | |
|
Använd Autosol som köps på bensinmacken. My Bimmer is my mistress |
|
|
Jag skulle vara lite försiktig med Autosol efterom listerna har någon konstig plasthinna. Personligen skulle jag prova något mildare medel, exempelvis bilpolish eller metallic-cleaner innan jag gick på med Autosol. Mvh |
|
|
Autosol repar... //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
|
Autosol funkar skitbra till att rengöra plastlisterna oxå! De blir svarta och fina även på en -85:a /David |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Johan B har rätt ta det lite lungt med autosolen DE mest seriösa krombetungda dollargrinsägarna använder icke Autosol utan cleener och wax på sina skyddslingar för att inte skada och slita på kromet. Och en bättre referens finns nog inte. MVH Hasso |
|
vilket märke ska man leta efter i cleener väg till kromlisterna då Hasso Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Varför inte turtle?? Finns ju olika fabrikat som har samma funktion, om den ena är bättre än den andra vill jag låta vara osagt. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.