|
|
|
|---|---|
|
Hej coupeåkare! På "träffar och sammankomster" startades en tråd om en sommarträff för e24:or. Snart kom förslaget om att ses på BMWCS Springbreak på Mantorp. Vidare kom iden om att lägga in en länk på denna avdelning. Jag vet inte hur man gör detta men vill ändå försöka ragga coupeåkare dit! (jag breddar därmed kretsen litegrann eftersom jag älskar BMWer med två dörrar och lite extra flack lutning på bakrutorna;-) Om vi ser ut att bli ett "stim" kanske det till och med är läge att be om en egen hörna att parkera på 8-) Jag hoppas inlägget får vara kvar trots att det egentligen är på fel plats. Kolla gärna in tråden på "Träffar och sammankomster" och skriv där, tråden heter "Sommarträff för 635er" vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik | |
|
Absolut, kommer antagligen dit och tar licens! Länk <- där har ni länken till den andra tråden (För att länka till en tråd, högerklicka på tråden och välj öppna i nytt fönter. Då får du upp hela adressen till länken i adressfältet. Sen är det bara att kopiera och klistra in när du skriver ett inlägg) Mvh Anton |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fredrik! 2007 har ni nog missat!! ;-) Men Springbreak 2008-05-03 passar utmärkt! Ill be there! =) |
|
Haj-träff! Jag kommer! //Magnus Tolf |
|
|
Öhh Jo, 2008 menade jag förståss :-) /Fredrik |
|
| Merca-folket skulle aldrig våga kalla en träff springbreak (fjäderbrott ;)) | |
|
Från Bmw sport club´s hemsida. -Välj vilken banträff du vill medverka på. Det gör du genom att kryssa i ett eller flera alternativ. För att din anmälan skall kunna godkännas så krävs det att du har giltig racinglicens. Ok så att man måste alltså ha licens för att få komma till Mantorp lr?! //Magnus Tolf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Magnus! Nej,så är det inte riktigt. Mantorp Springbreak anordnas av BMW CS och SC i samarbete med varandra,och är tänkt att BMW fantaster och även banåkare med BMW ska träffas och kanske få folk att höja ögonbrynen åt banåkningens tjusning,men även att träffa medlemmar, och förhoppningsvis få nya medlemmar. Banåkningen är för de med racinglicenser av alla dess slag,från debut och uppåt. De som vill medverka,och har licens,ska anmäla sig i god tid,men brukar även vara licenskurs dagen före springbreak,för de som vill skaffa sig en racinglicens. (gjorde jag förra året,och det var hur kul som helst(detta anmäles hos BMW SC) Men det erbjuds även en "prova på licens" under Springbreak träffen,där alla har möjlighet att prova sin bil på banan. Kolla efter mer info på BMW SC och CS ang detta. |
|
Ok vart lite nervös! Men hur ska man anmäla sej...de står att - För att din anmälan skall kunna godkännas så krävs det att du har giltig racinglicens Hur går vi till väga som inte har licens? //Magnus Tolf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.