|
|
|
|---|---|
|
En kvinnlig förare backade in i mig på en bensinstation, av en tur händelse fanns det polis på plats samt div vittnen. Soklart hennes försäkringsbolag pröjsar min repiga främre kofångare. Till frågan, så ska jag lämna in min bil hos en BMW ÅF i sthlm för att fixa främre kofångaren. Det är repor på kofångaren, byter man ut kofångaren eller försöker man laga den?, sen tänkte jag på en sak, har ju Orginal kofångare, men tänkte som så att jag gärna vill ha M-Sport kofångare, går det att betala mellanskillnaden för vad en M-sport kofångare kostar från egen ficka och få en M-sport kofångare, eller är det en byrokratisk omöjlighet? Tack | |
|
jag vet inte, men tycker att det borde gå. kolla med tjejens försäkringsbolag (alltså hon som körde på dig). alternativt kolla med bmw-verkstaden. de lär ju ha varit med om liknande upplägg/önskemål tidigare. |
|
|
Och en följd fråga, någon mattesnille eller bmw erfaren kille som kan luska ut vad skillnden i pris mellan org och m-sport kofångare är? Bapelsin: Tack för ditt svar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.