|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon i Stockholmsområdet som har vinterdäck att låna över en dag då jag ska åka och köpa en bil. Ersättning efter överenskommelse 0704838052 Vet inte om detta hamnade i rätt forums-del, admin får radera/låsa om den hamnade fel. MVH Jimmy | |
|
Inte svaret på din fråga men som vädret är just nu är det lagligt att köra med sommardäck i större delen av Sverige. Men visst kan det slå om... |
|
|
Jo det har jag diskuterat med många om... Men vad tror du ärligt polisen skriver i en rapport om jag krockar med sommardäck nu? :) |
|
pg_ice |
krocka är väl onödigt? det är ju bara tomtar som gör ;) man får köra med sommardäck så länge det inte är vinterväglag |
| Tror faktiskt inte polisen kan säga något om det vid olyckstillfället är plusgrader och inte en isfläck så långt ögat kan se. Men så kanske det inte är i Stockholm... | |
|
Jo det är plusgrader i Stockholm, men jag ska åka till Göterborg så det är 45 mil dit. Känns som en lite riskabel resa med sommardäck mitt i "vintern". Så om nån har vinterdäck att låna ut för ersättning så ring! Annars vad kan bilfrakt gå på, tips på bolag att ringa? MVH Jimmy |
|
| Tror det går att fixa bilfrakt privat för runt 2500-3000kr från göteborg till stockholm. | |
| till vilken model? | |
|
haha såg nu =))) ja kan inte så mycket om bultmönster å sånt.. men passar e39ans så kanske jag kan fixa kompletta hjul till dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.