|
|
|
|---|---|
| eller inte Länk | |
|
best of blocket nästa tror jag Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Helt underbar annons. Så korrekt, hur ofta ser man inte en W210 med lila xenon? =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Ler, bara ler:)) Mvh Asken |
|
| Det värsta är ju att han har rätt :) | |
| Hahahaha, och som tidigare ägare till en E220CDI 2001, kan jag bara säga: Killen har helt rätt... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Polaren har sin 03a 11.000 mil på Smedjan = Wadköpingsbil/MB, allt byts, luckor, dörrar, skärmar , hellack på garantin. MBGevalia alltid nyrostad. ///MVH Hasso Länk |
|
Haha! Den var riktigt bra! |
|
|
Ett sådant utspel framkallas väl bara om man nyss fått nobben av sin MB-verkstad för byte av alla 4-dörrarna, backluckan och motorhuven pga. rostskador. Ett problem som förövrgt delas av våra "kära" E39:or och E46:or. Vi får hoppas att vi inte ser en 02 525IM i en liknande annons ;). /L |
|
| "Köp en Merca, bli belåten, se naturen genom plåten" | |
| U n d e r b a r fast jag gillade nästan mer han som "sålde" (bytte) sin gamla volvo mot en pava. Dom skrattade åt honom på verkstaden och tilltalade honom vid förnamnet :P | |
| Leffo, man bör tillägga skärmar och front och ibland taket för MB:n Och det är inte under kitt det rostar på MB, utan lite varstans p.g.a grundlacken. Så rosten syns oftast bättre på en MB, även om den finns på våra BMW också.. | |
|
... för bra (rolig) för att vara sant. Fattas bara Blockets begagnatgarantin på den. Då skulle det vara Blockets bästa annons alla kategorier genom tiderna. Nån som har provat kontakta killen? |
|
| Om ingen bjuder över är det väl ändå hyffsat med bil för pengarna, men mer får det ju inte bli :) | |
|
Underbar!!! Att våga vara så ärlig,härligt.. Micke Pursern |
|
|
Ha,ha....bara en sådan sak att han kör med textraden "rost" efter varje beskrivning av fel :)))) Mvh Janne(skrattar fortfarande) :))))) |
|
|
Såg den också, "Efter att tidigare bara kört underbara Audi och BMW " säger ju allt ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Ingen som tänker svara på annonsen ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Har erbjudit honom ett byte mot min rostiga skottkärra med trasigt däck. Rost är han ju van vid och att laga ett däck verkar ju vara rena barnleken jämfört med att fixa allt på bilen! ;-) Väntar mig nog dock inget svar. Tveksam till seriositeten i annonsen! Men kul är den. Läser den om och om igen... |
|
|
Seriositeten ja.... Tänk att nån ändå betalar dyra pengar (120 spänn?) för en bilannons på Blocket för att håna Merca. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.