|
|
|
|---|---|
|
Har ju fula helsvarta kofångare på min 318 och nu står jag och ska lacka dom vita som resten av bilen. Men vad tycker ni? Ska jag lacka hela kofångarna eller bara över och underdelen som det ska vara? Har dellackade på 320:in och det ser bra ut men tycker även att hellackade ser bra ut så jag kan inte bestämma mig... | |
| Nja, hellackade originalstötfånagre på E30 är ingen hit enligt mej. Lacka som det ser ut på en shadowlinebil, dvs listen ska vara svart och över och underdel i karosserifärgen. | |
| håller med föregående talare | |
| Håller med de två föregående. | |
| Instämmer... | |
| Ja det verkar vara ganska enigt så jag får väl lyssna på majoriteten och stå ut med maskeringen :) | |
|
Självklart med bibehållen svart list! brukar ha en förmåga också att flagna av, färgen alltså beroende på att kofångarlisten tar mycket stryk då den sitter utsatt! (Jag skulle inte överhuvudtaget lagt möda med att lackera kofångaren, men det är en annan femma, mycket just pga att det brukar alltid se dåligt ut efter ganska kort tid med flagande färg, se bara på när folk målar kromet svart som shadowline utförandet, brukar se förfärligt ut efter några år. Nej för min de går målade; njurar bort dörrhandtag bort backspeglar bort kofångare bort kromdetaljer bort Det enda i min mening som är okej att måla lackera är framspoiler och sidotrösklar samt nederdel av bakparti just pga att den gråa plast som BMW envisades med på de första generationerna av E36 kan ingen tycka är snyggt, ser billigt ut och blir desto värre när solen får göra sitt!) |
|
| Gör man det rätt så sitter det kvar. Det har då den plast jag lackat genom åren gjort. Sen att det är svårt att lacka på en kromad yta och få det att sitta kvar kan jag hålla med om. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.