|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på att köpa mig en X5'a men den jag hittat har tyvärr standard stolar. V Vad skulle det kosta att byta stolarna till sport eller komfort ? Finns det alternativ till BMW's egna stolar som passar ? Mvh | |
| Jag har frågat på sportstolar till min X3:a via BMW och de skall ha 19.000 kr inkl. moms per stol. Svårt att motivera en sådan affär. Köp en annan X5:a istället. | |
|
Det vissa tyskar gör är att byta ut förarstolen mot en Recaro och flyttar sen över den till nästa bil. Den är ännu bättre än motsvarande komfort el sportstol från BMW. Begagnade finns på marknaden till bra priser om man kikar lite. Sedan behövs ett underrede till detta. Det man får leva med är att klädseln inte alltid är lika samt att färden blir helt underbar om man tar det!:) Leif Svensson: Sportstolen är inte så himla bra på X3. Mvh Asken |
|
| Har du någon länk till lämplig Recaro ? | |
|
Länk Nu kan jag inte modellerna men generellt hade jag inte köpte några av de billigare stolarna här. Kika runt. De är en liten marknad så du kan nog göra en vettig affär. Många rörelsehindrade har sådana stolar i Sverige på handikappanpassade bilar. Underrede köpes nog via Recaros Generalagent i Sv, vem nu det är. Kolla Recaro.com för mer info. Mvh Asken Recarolös men glad i E31:stolarnas komfort. |
|
|
Är det någon som har bild på komfortstolar från 03 ? Mvh |
|
| Dyker upp kompletta set med stolar fram + soffa bak på eBay då och då. Bättre pris än på BMW. | |
| Komfort stolar har fler inställningsmöjligheter än sportstolar, och är helsköna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.