|
|
|
|---|---|
|
Håll er undan för lowlife som inte gör rätt för sig. Köper och säljer grejer bla här på Powerbörsen. Sålde några skvättar olja och betalning utebliven. (hur kunde jag lita på folk?) Självklart skall Kronofogden få övverta ärendet, trots att jag torskar 500 spänn till. (på kort sikt iaf) Stxxan Lxlja ,Nossebro,HÅLL ER UNDAN!(PMa för fullständigt namn,JävlaPUL!!) Sökte på hans namn och ett Mod-raderat inlägg fanns kvar så det är nog på tiden att varna igen! | |
|
Hittade en liten rolig länk också: Länk Det börjar på sidan 1 (19e juli -07) och är nu på sid 14 (2feb -08) |
|
| vilka annonser gäller de?? | |
| Han verkar inte ha alla indianer i kanoten.... | |
|
Tragiskt! Tomte. Att man inte kan lita på folk. Tror faktiskt att det är en sjukdom. Vet inte vad det heter, men det är nåt psykiskt... MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Har läst om honom tidigare, för att citera mosse: "han verkar inte ha alla indianer i kanoten...." killen har lurat folk på bland annat ett M-paket till E30 och ett par Recaro stolar om jag inte minns fel. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Signaturen "lowlife" var ju klockren i alla fall. Gör det lättare att komma ihåg om man tittar på annonser.. | |
|
Är du ironisk nu Anders????? JAG kallar honom för "lowlife" endast för att han är ett(en?). Inte för att HAN kallar sig det. =) Han kommer från NOSSEBRO och heter Stefxn Liljx Det komiska är att han inte tjatade om betalning i efterhand utan jag får skylla mig själv. Min kvot om 2 icke betalande innan jag började ta förskottsbetalt var något jag tog med i beräkningarna från början. Detta av den enkla anledningen att ett förtroende från start är bra för framtida affärer. Men tyvärr så är det nu sabbat. Vissa undantag gör jag ju dock fortfarande ;) |
|
|
MAn blir ju så trött på detta. Men vi får ju bara hoppas att ingen köper av dem mer. MEn tyvärr så lär ju folk göra det ändå:( When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Ironisk brukar jag nog vara, men inte denna gång. Funderade just hur f_n man kan välja en sån signatur! :) Börjar på att kunna gissa kvalificerat vad han heter nu ;) | |
|
hahahahahahahaha nu e det bara för kul. Nästa samtal tar jag och spelar i och lägger upp här!!!! Kortfattat: jag ringer 1 gång och skriker till slu, sen ringer jag 2 minuter senare och låter som en telefonist. ahahhahaahahah ni skulle hört snubben: .Ja, du ringde mig nyss - Nej, jag ringer fårn xxxxxxx och du har en obetald skuld. - JAAAA, du ringde mig NYSS! - Vad ringde han om som ringde nyss om för ärende då? -En obetald skuld... -JAAAHAAA, vilket sammanträffande då STEFAX LILJX!!! hahahahhahahhahahha |
|
| Nån som bor it rakterna som vill PM:A? | |
| i trakterna, ska det vara hahahaha | |
|
Här är en till som träffat på Stefan Lilja. Dvs JAG , kolla : Länk Har mailat honom xxxx antal ggr, o nu senast så fick jag mail från "Hans flickvän" som tyckte jag var för stygg mot honom. Nu är ursäkten att han ligger på sjukhus :-). Fått pisk kanske :-) Petrob ------ M3 Cab -95 540iam -01 |
|
| Hälsa från mig om du stöter på honom! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.