AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.520

Felaktig beskrivning av bilen:-)?

Länk

Ser väl fin ut o nog är det en drömbil alltid...mardrömsbil:-). Jag önskar säljaren lycka till, beskrivningen av bilen är iaf korrekt & helt uttömmande:-)
al
187
alex22
318i -03 Lifestyle
Klockren bil...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nu får herrn visa lite respekt för annorlunda smak, mardröm vore om den hade haft kromade vindrutetorkararmar, kromade sidospeglar och sidokjolar huggna ur äkta björk:)

Undras hur gas skulle göra sig med vinröd front och scoop? HR Sjöström skulle säkert bjuda mig på stryk så jag blev feminin:))))

Mvh
Asken
Som noterar att man kan göra mycket konstigt med bilar:)
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
63" för en 16 år gammal 320 med 27000mil och 200kg plast? Det måste va ett skämt!

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Eeeeh.... MARdröm möjligen huuuuu.... 63k? njae
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Dröm eller ej så lär det inte vara många som ringer på den annonsen, tror faktiskt att det är en skämt annons....

M3 E30Länk
Det kan ju inte vara annat än ett skämt - hoppas jag...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

"Dröm bilen"

Försöker han få den att somna tro?

Inte kan jag tro att han skrivit fel och påstår att det är en drömbil för det är det inte. :)
Den siste optimisten är inte född än...
Tycker "sam" ska ha cred för att han är så positiv, och i alla fall försöker:-) :-)

/Magnus
Min nya:
Länk
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Sverige är tillskillnad från många andra länder ett fritt land, det betyder bla att man får begära vilka priser man vill för sitt fordon. Personen i fråga lär inte få fler kronor för bilen än vad den har rullat, men det är hans förlust.
Antingen är han överoptimist, totalt ovetande, eller vill skoja, jag tror desvärre detta inte är ett skämt.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Oj...
ett fint bidrag till "varför måste dom?-galleriet" här på sidan...

MVH Stenis
haha det är väll bra med optimister i detta landet speciellt med vädret som är nu är roligt med nått som livar upp dagen då;)

When batman takes a vacation he does the Gumball
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

He,he...kul annons :)

Tro det eller ej,det finns folk ute i landet som inte har en aning om vad för grejor man köper eller vad prylen ifråga kan tänkas vara värd generellt sett....huvudsaken den är snygg(i deras ögon känner jag att jag bara måste tillägga ;))

Det man själv tycker är helt fel prismässigt osv,kan ibland kännas som "ett kap" för någon annan...tänk på det :)

Mvh Janne.
Janne T: Förvisso...men annonstexten tar ju priset: "Dröm bilen" (tillråga på allt en särskrivning*haha*)..
Jag ska genast ringa och bjuda på min nya drömbil
Co
159
Cornholio
E34 540 iA -94
Mujaffa-spelet fast på riktigt??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.