|
|
|
|---|---|
| Länk se och njut,,, inte illa för en "familjebil" :P | |
|
Orange insug är ju fränt på en sleeper, men fälgarna är ju (löjligt) enorma, 21-22"? Mvh |
|
| Länk | |
|
det är ju för extremt. M5 är ingen racingbil det är en komfort bil som kör skiten ur de flesta på både väg och bana:) men detta är för extremt för min smak. Men som saagt smaken är som bkn:=) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Och dne går snababre :) "We did the record in the 7th gear with a longer differential. This setup would be good for over 400 km/h. As the weather was very bad, we had to stop more testing, it was raining, almost snowing, and a very strong wind. The real potential of this car is even higher, as we already know from our testing." Länk |
|
| jag skulle inte tacka nej i alla fall :P skulle kanske bara ändrat vissa färger på material... btw vilken temperatur är bäst för högfartstester?? över 20 grader kan väl inte vara bra då bilen blir för varm eller har jag fel??? vad vore det ultimata?? | |
| Är det möjligt att få en sådan här bil godkänd hos SBP? | |
|
det utlimata är väll runt 10 grader ungefär med däck och liknande. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.