AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
717

Turbo e30 serien

Ca
18
Calwin
Bmw 518i-87
Tjenna pöjkar, har en liten enkel fråga. Är det lagligt att sätta turbo i en e30 och regga den så? eller bmw överhuvud taget? Tacksam för svar =) / Calwin

Ride hard, Go Pro.
vilken tur att denna fråga inte varit med förut. kan vara ett tips att använda sig av sökknappen till vänster och prova att söka på e30 turbo, du borde få upp ett ex antal sidor att läsa då. sorry om jag låter dryg men det är inte meningen men förstår inte vitsen med att ställa exakt samma fråga som 100 andra redan gjort. lästips kan ju även vara att gå in på pure-pf och kolla
3M
718
3MW
E36 Ti
dr.rosenrosen: Han är som du ser på inläggen ganska ny i forumet och vissa vet inte om funktionen samt att den har inte funkat på över en vecka och han skrev inlägget igår.... hur ska han då söka?? förlåt om JAG låter dryg men jag tycker att antingen kan folk svara på frågan om de vet nått. om inte, strunta då i att försöka rätta folk.
Ca
18
Calwin
Bmw 518i-87
jaha, ja fick ju inte direkt något svar. men tack ändå =)

Ride hard, Go Pro.
2-
140
2-ben
Inte BMW, -97
530i sedan, -04
Calwin: dr.rosengren gav dig ett bra svar om än något nedlåtande. Sök på "E30 turbo" eller något liknande så får du massor med trådar att leta bland.

Det är inte särskilt populärt att starta nya trådar utan att först kolla om informationen redan finns.

mvh
Tomas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.