|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en 540 2003 med MK4 Navi (29.1 på mjukvaran). I Navigatorns servicemeny anges bilens modellbeteckning (tror jag). I mitt fall står det "7er" vilket jag tolkar som att det är en 7 serie. Hur ändrar man detta och har det någon betydelse? I övrigt fungerar navin perfekt. Någon som kan detta? Imola03 imola03 | |
|
Med hjälp av Navcoder och ett interface till I bus anslutningen. Länk /Pulare |
|
|
Tack för svar! Men har det någon praktisk betydelse vilken bilmodell som navin displayar? imola03 |
|
|
Ingen betydelse alls. Är typ en identifiering av vilken bil och chassie nummer som den sitter i om någon skulle stjäla den, men till ingen nytta när man kan koda om den med hjälp av Navcoder. /Pulare |
|
|
Hej! Kollade på dina bilder och såg att det var en 540iAM Edition Sport, trevligt. En ovanlig modell. Finns väl bara två kända på hela forumet? Din och den andra som är en 520. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hej Herr Gaspedal, Kul att du tycker min 540 är snygg! Det är faktiskt en modell individual och det som gör den "individuell" är just färganpassningen. T o m golvmattorna har en bård i samma färg som klädseln. Förhoppningsvis blir den ännu snyggare med de nya M5 speglarna. Har dessutom skaffat en digital TV modul på eBay med "freischaltung" som tar bort spärren när bilen är i rörelse. BMW for ever! imola03 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.