AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.219

Nyckelring med "Z:a"

Sida 2 av 2
Tr
65
Trancequillity
Z3 2.8 -97
523 2.3(2.5) -99
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!! Jag håller just nu i med högsta möjlighet i sveriges sista nyckelring med endast ett zäta. Tack vare proauto nyköping som satte ingång massa kompanjoner att få dem att inventera sina lager och i norrköping kom det fram en emellan hyllorna. 1 ! Legat där i 10 år efter copyrighten bannat den. Jag vet inte om jag ska använda den eller om jag ska köpa en glaskupol och förvara den i. Kan tänka mej att det är värd lite mer än de 225:- slantar jag gav.. Tusen tack till Proauto Nyköping och Jakob!
Grattis!! Självklart ska du använda den efter så mycket besvär. Den blir ju snyggare med en nyckel i andra änden :)

"M Needs No Gimmicks"
Men det kan väl ändå inte vara 10 år sedan den blev bannad p.g.a copyright?

2003 berikades familjen av en Z4, och då avkrävdes den stackars säljaren på Borgs Bil just en sådan nyckelring som tråden handlar om. Detta är ju inte mer än fem år sedan, och för inte alltför länge sedan när jag skulle handla lite bättringsfärg till kärran vet jag att BMW sålde just denna nyckelring. Jag har svårt att se att den skulle saluföras flera år efter att Nissan tvingat BMW att sluta köpa in och sälja den...

Klart är i alla fall att den _inte_ följer med bilen den dagen det är dags att byta.
Gratulerar -det var på tiden! =)
Tr
65
Trancequillity
Z3 2.8 -97
523 2.3(2.5) -99
Säker att det inte var z3 loggan eller z4 för den finns fortf. Tillverkningen slutade iaf -97 den första zätan kom ju -96.. Jag kan ha missuppfattat det.
Tr
65
Trancequillity
Z3 2.8 -97
523 2.3(2.5) -99
Bröt nyss förpackningen :P Nu sitter den på plats ska ta kort senare när bilen är nytvättad.. :D
Visa användare
64
Xeik
520d Touring -11
320d Touring -07
Den är given till Zätan! Har själv en sådan till min, och som det verkar här så är det något man ska hålla fast vid ;)

Mina bilar: Länk
Min uppfattning var att vi diskuterade nyckelringen som endast består av ett litet BMW-märke i länken och sen enbart ett stort Z - alltså en nyckelring som funkar lika bra oavsett om man rullar i en Z1, Z3, Z4 eller Z8.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.