|
|
|
|---|---|
|
vart får man tag på färg för att tona baklysena? nån som har nån prisuppgift? får man ha det på framlysena också??? tack på förhand!! /CD | |
|
Micro har röd och svart stylingspray för 120kr. Lätt att spraya på och blir riktigt snyggt. Kör lugnt!! |
|
frazze |
Jag har en kompis som kom på ett jätte bra sätt att tona framlysena...man tager bort glödlampan till reflek torn...häller i 1 dl kemisk ren bensin och tänder på låt ett brinna av bara helvete...det skall stå som en "Svetslåga" ur lamphålet....vänta fem min...sen kan du återmontera glödlampan...och "vipps" har du skaffat dig Tonade framlysen...och va billigt sen då..snyggt som fan. (testa själv de e skitenkelt) Lycka till... frazze |
|
skämtar du lr??? D är fegt o släppa gasen! |
|
frazze |
Jag skämtar inte....testa själv...det blir "GÖRSVART" Om du nu vill ha "tonade framlysen"....Däremot så Avråder jag för samma procedur på baklysena (plast) Billig styling....... frazze |
|
OK då får jag ta å kolla på Micro... =) hehe vet inte om jag vågar det där me bensinen.... finns säkert säkrare å mindre "farliga" sätt.... men tack ändå! /CD |
|
325Ci |
mekonomen har osså sån spray för 59:- eller nåt. Har själv sprayat mina bakljusen röda..fint blev det =) till en mycket billig peng =) |
|
Får väl kolla där oxå.... men min bil e svart så jag vill ha svarta baklyktor.... =) /CD |
|
eddie |
hur blir de när man målar över de oranga?? blir de riktigt rött eller?? Montana |
|
Det beror på hur mycket du sprayar på eddie, men mina är av samma röda färg som resten av lysen, faktiskt svårt om inte omöjligt att se skillnad. Och det blinkar en blandning mellan rött och orangt, vet inte om det är lagligt, men än så länge har det gått :-) Kör lugnt!! |
|
BMW-turbo |
Kom ihåg att lägga på ett lager klarlack också. Det gör att det ser orginal,fabriks gjort. Utan klarlack så blir det epa-traktor effekt=) Lycka till. mmmmm-power |
|
Testa de där med lysena idag med oljeblandad soppa..... Går ju lika bra de.... Vart skitbra iallafall... Kompisen ska ha mörktonade lysen fram på sin Lancia A112!!!! //Cosmos (Ännu ej BMW Ägare) (Har Amazon TILL SALU) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.