|
|
|
|---|---|
| tjena tänkte fråga om de någon här inne som känner till denna bil Länk mvh | |
|
Jag har inte tittat på den bilen i fråga men varit inne en mycket kort sväng och kikat på den 850 de har stående. Detta för en bekants räkning och jag avrådde köp för hans del. Mvh Asken |
|
| asken: menar du den vinröda 850in eller. har varit o kolla på denna 645an den ser fin ut men vet inte vart jag ska kolla upp historiken på den, mvh | |
|
b m w: Japp den. Denna bilen är för det första 60kkr för dyr. Import väl och dom milen dessutom. Ta chassienr, gå till bmw gör ett garantiutdrag på datan. Be om en kopia på serviceboken och ring de stämplade verkstäderna. Ska du ha något med ännu mer charm, köpp en fin 850 Csi, halva pengen ungf. Mvh Asken |
|
| nja visst e den fin 850 men tycker den e för gammal hehe. har en fråga till som du kanske kan hjälpa mig med. jag sökte på denna bil på vv. och där står att den är på kredit hur kan den vara det om bilfirman äger den? kan jag som köpare förlora nåt på det alså. eller de bara till o betala o se glad ut heheh mvh | |
|
Den är kreditspärrad och den som äger den har en finans bunden till bilen. Är den försäljningsuppdrag eller ägs den av firman? Registrerad ägare på faxutdraget är de som äger den. Kör deras 850 en sväng så ska du få se vilken charm den har.... Önskar dig lycka till men kolla på en sv såld 645 först innan, www.autoperformance.se är annars superseriösa säljare jag har goda vitsord i området. Du förlorar 125k på ett år typ:)) Mvh Asken |
|
| Bilen står på en privatperson kanske han som äger firman, vet inte varför den gör det, men kan det här vara den där säljaren kimsam eller för ägaren till denna firma heter sam, isåfall vill jag inte kpa denna bil ens för 200 tusen hehe. | |
|
Nu såg jag vilken firma det är som säljer den... visste inte den hette Carbo Ligger mitt emot gamla Wendels, grusplan med stängsel och lite "tyskt vimpel handlar stuk" på så väl lokaliteterna som utbudet...... Jag kan bara uttala mig om hur det ser ut hos handlaren då det inte riktigt är den sortens firmor jag frekventerar... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| jo jag håller med dig magnus, men bilen ser fräsh o fin ut men man vet aldrig ju vet inte hur jag ska få tag på förra ägaren bara. | |
|
javisst skall man kolla noga dom fulaste fiskarna döljer sig oftast i dom finaste lokaler.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
För två veckor sedan var jag där och kollade på en fruktansvärt risig E46:a. Då hette firman Autosam. Hela upplaget av bilar håller undermåligt skick, det är bara sneda och vinda, fullständigt uttjänta bilar på det där stället. Många av bilarna hade dessutom handlarskyltar från östeuropa, vad det nu kan tänkas innebära. Skulle aldrig köpa en bil där, särskilt inte en så pass dyr bil som du letar efter. Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
|
Skylthållare från östeuropeiska handlare menar jag naturligtvis. Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
| nej jag ska nog avstå jjag med. pratade med säljaren om vad jag får för garantier och så, då sa han jag garanterar att den har varit fullservad och man kan inte se skillnad på den och en riktig m6a haha, sa till han spelar ingen roll för mig om man inte kan se skillnad. men inte fan tänker jag köpa en bil för en halvmiljon där han garanterar mej att den varit fullservad och ser ut som en m6, heh blir väll till o leta vidare kanske åker till tyskland själv. men det är synd att en så fin bil ska hamna hos en sån här skojare,, Mvh | |
|
Auto Classica har importerat den. Dock har den fått två nya ägare födda -80 inom loppet på en dag typ... |
|
| fartglad. hur känner du till detta? mvh | |
|
KÖP EJ DEN BILEN !!!! RÖD VARNING.... har en vän som hade den för en dag, gick tillbaka dagen efter och lämna tillbaka den....nedan har du en lista av anledning.. 1. Import från Italien 2. Högtalare bak fungerar ej 3. Ingen navi skiva 4. Rök lukt 5. Röd triangel med airbag lampa lyser när bältena bak inte är ikopplade ( utan passagerare ) 6. Motorfläkten fungerar ej 7. Motorn överhettas ibland 8. SMG-låda , mycket hakig körning 9. För mycket slitage för de få milen 10. Bagageluckan öppnas ej om inte via nyckel 11. Inga service eller andra papper från tiden i italien 12. Ojämn gång i motorn 13. Telefon enheten saknas Så köp ej, det är vad jag kan säga..från min vän...vi tog en körtur en dag..och det va mardröm....synd på en sån fin modell....vissa ägare borde sköta bilarna bättre..... BMW - Bil Med Wingar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.