|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tackar för tipset Asken, ska till Sävsjö på torsdag i jobb och ska då åka förbi NIFAB. Fasen nu har jag fått renoverings tankar på hjärnan, min sambo lär bli tokig. Väntar tillökning i garaget så behålla B10:an står inte högst på hennes lista. Jag återkommer med mer info i frågan til helgen när jag varit hos NIFAB! Mvh München |
|
|
München: Du får se det som en dialog, se vackert hörande ut( dvs in genom ena örat ut genom andra) på allt hon har att säga i argumentväg, sen bara vara extra kärleksfull ett par dar. Då tror hon att du har lyssnat(in genom ena örat när man håller fingret i det andra så det stannar kvar):) Tillökning sker genom köp, det är ju miljövänligt att inte köpa fler fordon som spyr ut skit brukar bita bra:)) Är det din eller hennes bil, om hon blir tokig var tokig du med, behåll bilen:) Mvh Asken |
|
|
Återigen tack för värdefulla tips, kunskapen i att lyssna uppmärksamt utan att registrera äger jag sen tidigare (som de flesta män :) Och som sagt tillökning sker vi köp, och en M3 E30 som ev. blir till salu efter år av tjat från min sida, då måste man helt enkelt utöka garaget... Mvh München |
|
| Sluta toffla, var man, köp bilen för din egen vinning(ej delad pga juridiska skäl vid ev splitt). | |
|
Den Gröna som var till salu är numer i Norge. Du kan vara glad att du inte köpte den. Tycker att du har tagit hand om din B10 mycket bra. Man får ju tänka att den är 19 år Har en själv som jag försöket hålla ordning på. Tyvärr så har ju 3.5 modellen kommit lite i skymundan för Bi-turbon. Men det är en kul bil att köra |
|
|
Jaha nu var den till salu igen då =) Tycker den ser tokfin ut på bilderna! Länk |
|
|
C.Douglas: Ja det stämmer, den är till salu. Sen vi sist pratade om bilen har jag gjort betydligt mer än vad jag först tänkte "fixa till". Det blir alltid mer än vad man räknat med i takt med att ens egna krav höjs för varje dag.. Under sommaren 2009 blev bilen klar (finns kanske någon mer detalj som jag skulle vilja byta ut men det gör det väl alltid). Körde ca. 30 mil med den under sommaren sen ställdes den av och har stått förvarad sen i höstas. Finns mycket mer att skriva om vad som gjorts med bilen än vad som står i annonsen men man vill ju inte tråka ut alla med detaljer :-). En god bekant som även var en av förgrundsfigurerna till Alpina CS tittade och tog en ordentlig provkörning innan bilen ställdes av och han tyckte att bilen var i mkt bra skick (inte Ando skick men...) och han är en mkt kunnig herre på BMW. Så B10:an har blivit finare än vad den var innan och kontot har blivit "lite" tunnare. Men då den nu som innan nästan aldrig används borde den få ett bättre öde än att stå i mitt garage... München |
|
|
Hej München! Kul att se att du gett B10:an den behandling den förtjänar, hoppas nu bara bilen hittar "rätt" ! |
|
| Förresten är det riktigt träinlägg på dörrsidorna och konsolerna? Eller är det sån där plast man klistrar på bara? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.