|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har just installerat ovan nänmda ipod adapter. Enligt instruktioner och även erfarenheter bland forumets användare ska det funka att visa ID3 taggar i bilens HU. Nån som har fixat detta. Jag har testat installera den anvisade filen men inget händer. Nån som har en idé om vad som kan vara fel? HU i bilen är en Business enkel CD. Anders | |
|
Har precis samma problem som du. Det har ju gått några månader sen du skrev inlägget - har du fått ordnig på ID3 taggarna ? |
|
|
Hej! Efter mycket mailande med Densions support fick jag ändå inte rätt på det, så vi kom överens om att jag skulle skicka tillbaka GW:n för test hos Dension. De testade och fick den att funka med en bil med navi så de skickade tillbaka den. Jag monterade den i bilen och givetvis funkade den inte... Ny mailkontakt med supporten, de sa att jag skulle installera filen för textvisning i gw:n igen och då helt plötsligt fungerade allt. Vet inte vad jag gjorde för fel först, men nu funkar det klockrent. Det finns nya filer att ladda ner på deras hemsida som nog gör detta lättare. Anders |
|
|
Hej! Här vardet mycket mailande och ringande i samma ärende som tidigare. Har försökt installera filer via USB stickor utan någon framgång. Dension skulle kolla om det fanns ett kommando som eventuellt skulle kunna styra GWn från radion istället. I övrigt funkar GWn som den ska - både USB filer och Ipoden fungerar. Återkommer den dagen jag äntrligen ser taggarna i displayen |
|
|
Jag köpte gw 300 för ca 8 mån sen och kunde inte få ID3 taggarna att fungera ladde ner en ny fil från densions hemsida och provade precis, och gissa vad de fungerade perfekt. Gjorde exakt samma som första gången jag prova men då hände inget. Nu när jag stoppade in usb minnet kom det upp aux på displayen. Dom måste uppdaterat filen eller gjort en ny. Har en business med enkel cd |
|
|
För mig fungarar det också sedan igår, men på annat sätt. Jag hade lyckan att via en ennan tråd på forumet (Jag får ej upp menyn, från ipodden) få installationsanvisningar som kan programmeras direkt via knappsatsen på Businessradion . (tack "Doijan") Sannolikt var det just dessa anvisningar som Dension funderade på utan att kunna hitta. Anvisningarna var på engelska - kanske svenska ÅF har missat dem helt? Det vore på sin plats om DensionSweden / Car entertainment system lade ut mer och tydligare support för alla som kör fast. Lösningarna finns ju trots allt, men inte nåbara via deras hemsida. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.