|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar hur imolaröd inredning ser ut i verkligheten. På bild ser den ju "väldigt" röd ut (som imolaröd exteriörfärg), stämmer det eller är den mer mörkröd åt oxblodsröd/bruna hållet? Är den verkligen imolaröd har jag svårt att förstå hur man kan välja denna inredning, eller kanske är det så att man måste se den irl för att kunna uppskatta den? | |
|
DEn är inte så mörk som oxblodsröd, utan går nog mer att beskriva som mörkröd. Jävligt snygg färg på skinnet hur som helst. Särskilt i kombination med svart eller silver, grå då ... På bild blir skinnet gärna att se ljusare ut än vad det är i verkligenheten, oftast pga blixt eller solljus eller liknande skulle jag tro. |
|
|
Det är lite svårt att få färgen rättvisa på foto har jag märkt.Den blir lite för klarröd på foto om man gämför hur den är i verkligheten.Själv skulle jag aldrig våga köpa en bil med sådan inredning trodde jag??men när jag såg bilen i verkligheten så var det bara perfekt. Min Imola Länk |
|
|
Jag har en svart m3a med den imolaröda inredning och det måste nog vara bland det snyggaste man kan ha på en bil.. Finns nog ingen bild som kan göra den riktigt rättvis. Färgen i sig är inte skrikig och inte diskret utan så där alldeles lagom. Länk till bilen --> Länk |
|
|
Trodde sj aldrig jag skulle äga en bil med röd inredning men i min m3a tycker jag det passar väldigt bra med den carbonsvarta lacken. Länk Länk Lite dålig bild den sista |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.