AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
802

Funderingar kring 2st E46 M3 cabbar?

bu
193
burner
M2 lci -18
Går i bytar tankar, och hittat två fina exemplar av M3 cabbar. Cab är ett måste då jag har en sådan idag och helt underbart på sommarn!

Någon som vet något om just dessa två bilar eller något?

Länk
Står inget om det är SMG2 eller inte. Men tror att det kan vara så annars går den helt klart bort!

Den andra är: Länk
Läcker färg måste jag säga!

Enda nackdelarna jag hittar på båda är först ej kromad list runt fönster (har de idag och ger en extra glans på bilen tycker jag) någon som vet om det är något som enkelt och smidigt går byta ut i så fall? Den andra nackdelen (om man nu kan kalla de för nackdel) är svart skinn. Hade varit snyggare med ljus klädsel enligt mig (har beige idag, och mörkblå exakt samma som första annonsen).

Är prisbilden bra tycker ni?
Nja prisbilden mär väl ok med tanke på miltalet och sv såld osv.
Estorillblå bilen är kanon fin, jag har en själv!

Det står ju SMG högst upp i annonsen på den Carbonsvarta?
SMG 1 fanns bara på e36 M3, SMG fanns till icke ///M 3-serier, inte att förväxla med den enda semi-lådan till e46 M3 som kallas SMG2.
Utan att vara kung på prisbilden på e46 M3 så skulle jag vara mest intresserad av just den Carbonsvarta (så jäkla läcker färg!) om orginalhuven finns att tillgå, alternativt går att inkludera i ett förhandlat pris på hela köret.
Lycka till!

Mvh,
/Wille
bu
193
burner
M2 lci -18
Tackar för svaren.
Har sett den cabonsvarta när jag varit på bmw förut men får nog ta mig en tur och kolla på den andra till veckan. Båda är verkligen snygga på sitt sätt.

/burner
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.