|
|
|
|---|---|
|
Köpte mig ett par dimljus till min e30 89a. Men det är så att det ena dimljuset har fått fukt i sig och är lite rostig / smutsig inne. Och det verkar inte gå att ta lös glaset för att rengöra/fixa. Ingen som har tips hur man möjligtvis kan fixa detta fel eller berätta hur man får bort glaset? Annars funderade jag på att tona glaset lite lätt för att försöka få samma stuk på bägge. Tror ni det blir lite för mycket epa eller kan det bli snyggt? Någon som testat detta får gärna skicka bild! MVH Patte | |
| Köp två nya på ebay, klart enklast. Annars kan du nog värma upp dimljuset i ugnen och därefter demonetera glaset. | |
| nebelscheinwerfer heter dimljus på tyska ebay förresten ... | |
|
jag komemr nog tona mina lite lätt så dom inte syns så mkt... vet ej om det ser epa ut.. borde nästan itne göra det då dom syns mindre? beror på hur bra lackat det blir.. eller om man kör med tonfilm.... |
|
|
Okej. när du har tonat dom får du jättejärna lägga upp en bild eller skicka till mig. p__a__trik@hotmail.com Annars ska jag försöka demontera glaset och rengöra/putsa invändigt. MVH Patrik |
|
| Är också lite sugen på att tona ner mina lite och även framljusen. Men jag väntar tills efter besiktningen så man slipper få 2:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.