|
|
|
|---|---|
| Jag menar hela blinkersen inte bara glaset. Måste man bort med fångaren för det? | |
| Någon måste väl ändå ha monterat klarglasblinkers eller bytt hela blinkersen någon gång??? | |
| Japp, du måste bort med "fångaren" för att få bort dom. Dom sitter skruvade med två skruvar inifrån kofångaren. För övrigt satte jag själv på klarglas blinkers i sommras, blev riktigt bra faktiskt. | |
| Å hur drygt är det att ta bort den då? Hade jag vetat det hade jag aldrig köpt dom :/ | |
| Nu var det ett tag sen jag skruvade på E30n men har för mig att den sitter fast med 2st skruvar undertill. IAf på <88 | |
Niclas.S |
Japp, 2 stora Torxbultar från undersidan sittter det iaf på min. Sen är det bara att dra den rakt ut frammåt. OO=00=OO |
| Tackar så mycket. Någon som vet vad det är för storlek på torxen för jag antar att det är större än T30? | |
|
Ja någe Torx var det inte på min, men insex var det. Måste erkänna att det var betydligt enklare än jag trodde att ta bort kofångaren på en e30 :) Så nu sitter klarglasen där. Tackar för svaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.