AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.445

Är denna z3 coupé ett bra köp?

Be
2
Bejne
z3 2.8 coupé
Jag och min sambo har ganska länge nu spanat in marknaden efter en beg. coupé. Vi har hittat denna som vi tycker verkar vara intressant:

Länk

Finns det några direkta varningstecken på denna? Några bra tips på vad som kan vara bra att kolla? Priset ligger väll där det ska?

Själv är jag 193cm och har hört att den ska vara lite trång för min längd, men har oxå hört att man kan "tilta" sätet för att få lite mera plats, någon som har en bra länk där detta diskuteras/förklaras?

Tacksam för alla feed back!
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Snygg fär i alla fall (o;

Min Z3: Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Magnus Törngren bil är en firma med en ganska exlusiv vagnpark. Har inte hört något negativt om dem i alla fall.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
ne
13
nenne
z3 2,8 roadster
Magnus Törngren är en trevlig och seriös prick. Han säljer bara ärliga bilar i bra skick. Min z3 stämde på pricken då jag köpte den. Är efter 3 år lika nöjd som då jag rullede iväg med den från Borås. Han kan jag varmt rekommendera.
Jag köpte min bil där och är jätte nöjd. Trevlig, ordning på alla papper till bilen. Skulle utan tvekan kunna köpa en bil till av honom.

\\\Linus

linusandersen@mac.com
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Som de andra säger, en trevlig prick. Har inte köpt bil av honom men jag har varit där ett par ggr och är alltid trevligt bemött och ger ett seriöst intryck.
Be
2
Bejne
z3 2.8 coupé
Tack för synpunkterna!

Har idag varit uppe och hämtat bilen

Magnus var, som det har skrivits, mycket trevlig och plockade upp oss på stationen i Borås. Han hade en hel del läckra bilar i hallen, många Porschar men även tre z3 cabbar.

Vår bil är i väldigt fint skick, några få stenskott, men inga repor eller annat trisst. Invändigt var den otroligt fin och välvårdad, vi kunde inte vara nöjdare! Nu hoppas vi på att vintern tar slut och att det blir fint bilväder framöver, sitter redan och planerar årets bilsemester genom södra tyskland och alperna!!!
Grattis till bilköpet, Bejne! 2,8 liters coupén är en otroligt rolig bil att köra! Har du några planer omfattande bilen? Fälgarna såg lite väl små ut... =)
bara att gratulera.. en kanonbil.. den är speciell och väldigt snygg samt i väldigt bra skick.. kan det bli bättre :D
Grattis Grattis

\\\Linus

linusandersen@mac.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.