AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
958

Är denna e36:a sänkt?

sn
583
sneable
325 tds 94

M3 E46 CP -05
Som jag skrev är det någon som kan se på bilden om bilen är sänkt?

Länk
Visa användare
29
fredrik lönnborg
Bmw 120d M-sport 2008
oja
ne
161
nellis
320i coupe-97,facelift.
Skulle tro det!!!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
De är den absolut...skulle tippa på en 40/15 lr 40/20 någonstans...va tror ni om de?
Om nu inte dämpare/fjädrar har gjort sitt :-)
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Helt klart sänkt, 30/15, 40/15 eller 40/20 skulle jag tippa.

Man ska sikta på att vara bra!
Får jag också vara med i gissningsleken? :-) 30/30 gissar jag på.
sn
583
sneable
325 tds 94

M3 E46 CP -05
Okey. Tack för svaren. Tycker ni att den verkar vara en bra affär då?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Tycker den ser riktigt fin ut på bilderna,inte gått så långt för sin ålder + att de är nybes & nyskatt..
Om de inte är en massa spekulanter på den så får du lätt ner de till 30 tusen,och de känns prisvärt enligt mitt tycke iaf...
Visa användare
54
pinnen666
325i-93
40mm fram o 35 mm bak är min gissnig.....
mvh pinnen

Visa användare
54
pinnen666
325i-93
jag skulle aldrig köpa en import... har gjort det ,.. gör aldrig om det igen.....
mvh

Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Kollar man upp historik på import innan köp ser jag inget fel i att köpa import, man måste kolla historiken på en svensksåld också. Alla mina bmw:s har varit import utom den jag har nu, jag har varit nöjd.

Varför ska alldrig du köpa import igen?

PB
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Min importerade E36 var i bättre skick än min svensksålda Audi A3...

Man ska sikta på att vara bra!
Visa användare
54
pinnen666
325i-93
dyr försäkring, o sämre andrahandsvärde.. bättre o lägga pengarna på en svensksåld med bra historik o välservad än o lägga den på dyr försäkring.... import är billigt i början men dyrare i längden... men alla tänker ju olika :)

No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Import behöver inte alls vara dyrare att försäkra. Det beror på vilket försäkringnsbolag man väljer.
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Jag har inte handlat import eller svensksålt p g a priset, utan jag har köpt den bilen jag vill ha, och då har det offtast blivit import och det har inte varit billigast.

Och jag tror inte en tysksåld bil är sämmre servad än en svensksåld.

Mina bmw som har varit import har jag alldrig haft några problem att blivit av med, och då har jag alldrig varit billigast.

Men som tur är så köper man vad man själv vill

PB
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Om man störs av höga försäkringskostnader på grund av att ens bil är importerad, så är det bättre att byta bolag än att byta bil. Många bolag bryr sig inte alls om det där med "import eller svensksåld" längre, med rätta.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
En fråga bara....vart ser ni nånstans att de är en import?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bilen är sänkt:) Importer är individuellt hur de är skötta och vilken historik de har. Generellt så sköts bilarna sämre nyförtiden än förr. Tyskar är duktigare på bilvård rent generellt än Svenskar i gemene man. Det som förstör ryktet för importbilar är de importörer som köper vrak, reparerar samt milskruvar och sedan säljer till människor i Sverige som inte har tillgång till all den kunskap om detta men ser ytan och blir "ordnade" en fiffig kredit sekundsnabbt.

Jag har en självimporterad E36 och tycker bl a att den lilla spolarvätskeburken är en nackdel medans en gasE36 inte gick att uppbringa i Sverige.

Jag skulle inte köpa bilen i annonsen men det är rent personliga perferenser, bl a på stylingen:)

Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.