|
|
|
|---|---|
|
Då hände det mig också jag fick oinbjudna gäster i min bil natten mellan tisdag till onsdag, och jag förstår inte varför folk ska förstöra för andra, kan dom bara inte låta andras saker vara... Bilen är en Bmw 325 e36 och är helt förstörd just nu jag vet inte va jag ska ta mig till känns som dom lika gärna kunde tagit bilen ist för att lämna den i det skick som den står i just nu :( passagerar dörren går ej att låsa för där har dom slagit in svergiges största mejsel å dom har försökt att knäcka ratt låset men dom slet sönder allt där ist å den e helt ramsne.. nån som vet va jag kan göra? Lägger upp bilder senare kanske underlättar lite Förlåt om det är fel ställe att skriva på va bara tvungen att skriva av mig. | |
|
Sånt är trist när det händer. Men det kanske inte behöver vara så dyrt att fixa med lite billiga delar från skrot-objekt på blocket. Sen är det bara att börja hata och vara missänksam mot allt och alla som kommer från stockholm. Själv gillar jag inte ens att mellanlanda på arlanda. |
|
|
Försäkring? // M.V.H. Daniel |
|
| Bilen va avställd å hade bara trafikförsäkring för den stog hos min far i ett väldigt lungt område så.. å va jag vet så täcker inte trafikförsäkring inbrott :( | |
|
var bilen mer än trafikförsäkrad när den var påställd ? Var den det så kan du ha lite tur och få en avställningsförsäkring när den ställs av där ingår stöld annars är det kört för dig :-( Mpower |
|
|
Förstår din ilska ,har själv råkat ut för liknande...men jag hade en avställningsförsäkring som täckte allt... |
|
| Jag hade halv försäkring på den innan jag ställde av den å jag tror inte jag hade avställningsförsäkring | |
|
Ring och kolla med dem för vissa bolag gör om en halvförsäkring till avställningsförsäkring automatiskt. Trafikförsäkringen har du inte på en avställd bil,den behövs inte eftersom bilen inte framförs på vägen! Mpower |
|
| Jag hade avställningsförsäkring då dom gjorde om den när jag ställe av den så det löste sig iaf nu e den på värkstad å ska bli fixad så denna tråd kan bli bortagen | |
| Gud va skönt att du fick den fixad, men jäkla onödigt var det, som vanligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.