|
|
|
|---|---|
|
kolla in denna annonsen:Länk Är detta ett seriöst företag? Bilen må visserligen vara en lågmilare och värt några laxar, men varken krockkudde för förare, passagerare eller sidokrockkuddar fanns väl 1988? Antisladd och antispinn likaså. Miljöklass 1? knappast! Skulle det vara innebyggd mobiltelefon är väl inte det något att skryta med. Då är väl bagagerummet fullt isf. Skriver firman denna info för att locka okunniga köpare eller har de blandat ihop två texter? Eller är det en specialbyggd Jagga?? Jag undrar bara. Ska inte köpa den ändå! | |
|
Länk Om det är samma bolag. Känns som de har O koll. |
|
|
Jag känner inte till företaget, men har för mig att detta är samma bil som jag såg hos en bilfirma i Sundbyberg förra våren. Vid en ytlig besiktning såg den ut att vara i närmast i nyskick, milen kan mycket väl stämma med verkligheten. Nej, antisladd och antispinn fanns inte 1988, inte ens på Jaguar. Jag skulle gissa att de på firman varit lata och bara copy-pastat texten från en annan bil. Jag är inte expert på lågmilade XJS:er men priset verkar för högt trots milen och det förmodade skicket. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Ser knappast ut som om en airbag får plats i den ratten | |
|
Airbag kom inte förrän med faceliften 92 och då endast i ratten. Passagerar- eller sidoairbag fanns aldrig till XJS. Miljöklass 1 var ju lite roligt, min XJS V12 lyckades jag aldrig köra under 1.5 liter per mil... |
|
| Bilderna är ju tagna i "Bilsalongen i Sundbybergs" lokaler så det bör ju vara den bil som Tretetti kollade på. Dom får väl anses vara en av dom få seriösa importörer jag känner till i huvudstaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.