|
|
|
|---|---|
|
Har läst i tidigare trådar att "Westfalia" avtagbar tydligen ska funka. Man vad är igentligen problemet med de andra märkena? Är medveten om att jag behöver köpa ny plast längst ner, men vilka andra krokar kan passa? Ebay har ju avtagbara från ca 250 eur, men vill ju inte beställa fel. | |
|
Hej! âr säkert inget fel med andra märken heller, dock är Westfalia och Oris originalleverantörer och passar rakt av. Det finns tydligen någon som annonserar på blocket som ska vara billig(krok + arbete) Man vill ju helst ha saker som passar och som kan monteras utan att det borras 1001 nya hål. MVH Sakke |
|
|
Länk Han satte dit krok på min bil med M-packet förra våren. Tog ca.3timmar. Sen var det bara att åka in och besikta om den. BMW skulle ha ca 12000:- för det. |
|
|
Original eller ej bryr jag mig inte om. Köper hellre i tyskland för 2500:- + 300:- i frakt och monterar själv gratis. men kroken måste ju passa, står i annonserna "ej för M5" Undrar om det är m-stötfångaren dom menar eller om just M5 ser annorlunda ut under. kan tänkas att det är avgaset på M5 som dom syftar på kanske? |
|
| Tror att kroken måste gå ut längre när man har M-packet på. | |
|
Kan va så. Borde finnas nån som har monterat nått annat än originaldrag här tycker man. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.