|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har precis köpt en Z3:a som har en totalkvaddad motorhuv. Någon som vet var man kan hitta en sådan begagnad eller stylinghuv kvittar, måste ha en huv bara så jag har en bil att köra! SNÄLLA HJÄLP MIG!!! | |
|
Bara att söka på skroten de. Ja om du inte absolut måste ha en ny! mvh /Henke www.fbt.se www.lagabasen.se www.bildelsbasen.se |
|
|
Haha. trodde jag de! ... Verkar som om dom flesta är framsmällade! nä jag har inget bra uppslag om du inte vill köpa nytt! mvh/Henke |
|
|
Caspar här på Autopower har en huv eller två liggandes i garaget tror jag. Vet inte om han köpte kolfiberhuv för i sådana fall ska han ha 1st i princip helt ny plåthuv liggandes. /// Viktor |
|
|
Kanon, ja jag kan ta vad som helst så länge priset är rimligt =) Vem var han som hade huv? |
|
| Länk | |
| Hej och tack ViccoA har skickat ett meddelande till honom nu får se om jag får svar =) | |
|
Var nyss inne på lagabasen hitta denna Länk under hela demonteringsobejkt, baksmälld ska den tydligen vara, kanske finns en chans att huven finns kvar. //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
Tack som fan, bara en timmes körning från mig också! Skall ringa dem direkt på måndag! |
|
| puffedamaster: får man fråga vad du köpte för z3:a ..vr det den röda i skåne??? | |
|
ja precis! i limhamn... tittat på den eller? |
|
| jag var intresserad av den innan.. får man fråga vad du fick ge för den?? | |
| 55.000 | |
|
Det var satan rent, ringde till kristianstad men den fanns inte kvar den motorhuven. FORTSATT SÖKANDE SÅ OM NI VET VAR JAG HITTAR EN HUV ÄR JAG TACKSAM! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.