|
|
|
|---|---|
| Har hört mycket snack bland kamrater osv. Vilken av dom drar prestanda mässigt det längsta strået. Inga tabell siffror utan verklighet. | |
|
Kommer bli lika mycket snack i den här tråden. Jag har min åsikt klar för mig iaf efter att ha testat och loggat en hel del. Flåklypa |
|
| dela med dig då, förstår vad du förspråkar men argument är väl bra att ha. | |
|
En film säger mer än 1000 ord.... Länk Länk Flåklypa |
|
|
3,2àn drar det längsta strået. |
|
|
Härligt att se =) In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Jag förstår inte riktigt det här med folk som inte är intresserade av tabellsiffror. Varför skulle man lita mindre på seriösa tester med mer korrekt tidtagning och tidtagningar där bilarna oftast körts på exakt samma sträcka, med samma förare flera gånger. Istället litar man mer på en okänd persons åsikt att han minsann har dragit si och så många av motsvarande biltyp. Obs. Jag klankar inte alls ner på filmerna som presenterats här utan funderar mer på trådskaparens sista mening. Mvh Johan |
|
| tabellen kan jag läsa själv, medan jag är dålig att gissa mig till andras erfarenheter för att fatta mig kort.... Däremot förstår jag inte varför man alltid ska bli ifrågasatt tom när man ställer dom enklaste frågorna.... | |
| M3 e36 3.0 mot 3.2... kan det vara autopowers mest populära trådämne sen starten i början på år 2000? | |
|
Aero tk.. Jag har läst i flertalet trådar där vissa ser tabeller som siffror helt utan anknytning till verkligheten( lätt överdrift, men du förstår säkert poängen) och det var detta jag reflekterade över. Sen att alltid bli ifrågasatt är ju inte roligt. Men kom ihåg att detta är ett forum, där en stor del av poängen är att fråga, svara och diskutera. Därför tycker jag inte min fråga eller reflektion var helt opassande. Men jag ber om ursäkt om du tog illa upp. Mvh Johan |
|
| ingen fara, tack för omtanken. | |
|
Beror på vilken som sitter framför ratten!! ;) IronIsHard |
|
|
Eller snarare bakom :) IronIsHard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.