AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.669

330ci e46 på blocket

Hej jag hittade denna bil på blocket: Länk
Någon som har någon fakta om denna? typ tidigare ägare, eller kanske provkört den?
Den ser verkligen fin ut på bilderna, så man blir lite sugen på att byta upp sig i 0.2L motorstorlek :)

Är den för dyr?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Den såg väldigt fin ut om inte annat. 3,0 liters sexan är inget annat än en pärla heller.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
den ser verkligen riktigt fräsch ut!
jag hade en 330 cab innan, och håller med om att den motorn är grym!
tycker att det är lite dyrt för en 01:a, men jag är inget expert.
för 149k hade den varit ett klipp!
(*ingen)
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
Tycker den så RIKTIGT fräsch ut! Men man ska väl alltid kolla bakgrund hur som helst.

Är det någon som vet vad han har för angel eyes (exakt)?
Tycker dom var riktigt stilrena. Dom såg tunna ut och inte så starkt lyse, många typer av angeleyes ser så billiga ut...

/Hampus
Länk
Håller med dig Hampus__ väldigt snygga. Tycker de mesta var stilrent och snyggt, kanske inte fälgarna, men dom duger.
Den var svensksåld såg jag. Tar tillbaka det jag sa ovan om detta.
bm
121
bmwpower26
Bmw 320ci -02 2,2l -170hk M54.
veldig stiv pris tycker jeg for dyr....ellers finn bil....2001 jaaaaaa litte gammal..
Angeleyes
Fin, men overpriced! 140.000 är en rimligare summa för den bilen.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Båda bilarna ser fräscha ut vilken man föredrar beror mest på tycke och smak. Dock så håller jag med att dom båda liger för högt i pris. Bör väl inte kosta över 150'?

___
//Ulf
Var spekulant på denna bil sommaren 2005. Då var det första ägaren som sålde den. Tror det var c:a 5-6000 mil på mätaren då. Säljaren begärde c:a 225' om jag inte minns helt fel. Blev inge affär av diverse anledningar. Ägaren verkade reko förutom att han inte tvättat/dammsugit bilen inför då jag kollade på den. I övrigt verkade den OK. Tror en annan AP användare köpte den istället.

MVH
mikael
ho
58
holmgren_r
320 i M -06
Individual lemansblåmet.
jag kan ta fram all information om föregående ägare, skatteperioder, försäkringar, restskulder med mera om du är intresserad.

Dock väldigt dyr för en nolletta. Kollade själv på en 330 ci m 01 för 129:- men tyckte det var i överkant.

Rekomenderar en e90 istället.
(...är väldigt lik en viss bil som finns i länk här nedanför... :) )

Ser fin ut. 5 ägare.
Klart positivt att den har M-paketet original. (Personligen hade jag dock föredragit alcantara-klädseln)
Det står "CiA", men vad jag kan se så är det en manuell...

Spontant tyckte jag den var minst 20' för dyr, men motor- och kupévärmare får väl vara värt något.
Sedan kan man ju diskutera om angel eyes ökar eller minskar värdet... ;)

Programmer: "båda" bilarna?

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
pl
18
play_nice
BMW 330Ci -01
(ufo...den har en del likheter med min också ;)

Ser dock inte ut att vara original M3 speglar.
:)

Nej, jag tyckte också speglarna såg lite konstiga ut...men var inte säker...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

ufo: det fanns inlägg tidigare där en medlem länkade till en annan 330-annons. Visade sig vara medlemens egen bil och jag gissar att det är därför inlägget har tagits bort. Det var en orientblå 02:a men M-paket.

___
//Ulf
Aha... :)

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Känner ägaren till den 330n. Killen är mycket pedant och bilen är i mycket bra skick. Ängeleyesen har jag hjälpt till att montera. Det e vanliga såna CCFL-ringar som e köpta på stylabilen.se om jag inte minns fel.

// M.V.H. Daniel
på den orientblåa så är det äkta m3speglar.. det finns papper på det.
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
var e länk till blåa bilen?

// M.V.H. Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.