|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Sådär, nu är även jag ägare till en vit etta. Mycket trevlig bekantskap dom 40 mil vi har haft tillsammans idag. | |
|
Bocka av en vit 118d 3d (med lite kompletterande färger) på mig. Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| Hämtar inom 3 timmar en vit 135 :) | |
|
då har man i helgen hämtat sin andra vita 1-serie. Den förra var en 118d 3d, denna är en 120d 5d M-sport. Mumma! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| Min är vit med... | |
| Vit | |
|
Hämtade en vit etta igår och är sjukt nöjd!! Efter 50 mil på blöt väg är den rätt smutsig men snygg ändå. |
|
| En alpinvit 120i m-sport facelift pkt (170hk) avbockad här:) Snart ligger den dock på skroten platt å grå om inte BMW löser alla småfel som finns -suck- | |
|
Jag har en vit. /C |
|
| En alpinvit 3d 120d -09 med M-sportpaket stod utanför fönstret senast jag tittade... | |
|
Min också vit. Eller, den har varit vit 2 ggr. Första gången, första gången jag såg den och hämtade den. Andra gången när jag för 12 dagar sedan hämtade den efter en ditec-behandling. Just nu är det någon helt annan salt-slaskfärg :) Tvätt imorgon! Sen ställer jag in bilen för helg-vila om det inte är torrt! :) |
|
|
Zulli! Fel tråd kanske men vad kan det vara för fel på en vit etta? Låter inte kul. Min (eller hustruns) är två år snart och vi har inte haft något att ta på garantin förutom en tryckplatta i motorn som BMW kallade oss att byta. Oo=00=oO |
|
|
Der er endnu en vitt her!! Ville gerne länke til galleri, men finder ikke funktionen nånstans!?!? ba5TARd says: Stay cool! |
|
| Jyrinki! Mjae vad är inte fel :P HAHA Vit är det enda som är bra tor jag :) skivor i bak, farthållare pga mjuka däck, DTC som bryter drivning pga bilen "tror" den släpper från underlaget.. Ryckningar.. Hmm.. Ni har haft tur då :) Lite fel tråd men tänkte bara svara Jyrinki :) | |
|
Zulli: Min bil släpper också farthållaren om greppet sviker bara lite grann, antydan räcker (ett mindre gupp i motlut @139km/h). Tycker det känns rimligt att när DTC-lampan blinkar så släpper den på farthållaren. Om det däremot är lika känsligt när jag får på sommardäcken så kommer jag nog irritera mig. |
|
| psike! Nej det kommer bli bättre, tro mig :) Men rycken består :/ Men men..Fanns ju egna forum för det där :) Så back to bussines :) Fler vita BMW 1or :) | |
| 1 st. vit men med svarta lister, parkering i innerstadsmiljö är inte kul med lackade lister :( | |
|
Sålde min i veckan som gick. Är dock fortfarande såld på Alpinvit så min nästa 325i Cab är också beställd i vit och med rött skinn. Min nästa BMW: Länk |
|
| någon som vet hur många vita couper det finns här eller i sverige överhuvudtaget?? | |
|
Sådär, en vit etta mindre på detta forum, om nu inte den nye ägaren dyker upp här. Ni i sydsverige kanske stöter på den på vägarna kring Åhus. Det var med sorg och saknad jag vinkade farväl till den, men snart är det glömt för här ska jagas nytt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.