|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
WilleW Tackar :-) Ja det är orginalhöjd. Allt är orginal förutom fälgarna |
|
| Julleruffs.. Tittade på dina bilder på din fina bil..Du har ett avtagbart drag. Hur ser den ut där bak? På min e-46 så fick man ta bort en liten bit, när man skulle använda draget, om man har M-paketet.Hur är det på 1-serien om man har M-paket? | |
| Mr What: Jag har drag på min, och stötfångaren är fortfarande "hel". Inga plastbitar som måste demonteras. | |
| tack för svaret..är det någon plats till draget, i bagaget..*L* | |
|
Mr What: Som Jonas T säger så "märks" inte på något sätt att bilen har drag när det inte är monterat. Under bagagerumsmattan finns det bredvid batteriet fack/hållare i frigolit för draget och dess tillbehör. |
|
| Jag har en vit 3-d jag med.. | |
| Så ja, äntligen ngn som svarar på frågan... =) Ska bli kul att se om färgen blir lika poppis om tio år igen eftersom den verkar gå i tioårsperioder! | |
| I så fall borde det ju vara dags för gula bilar snart igen :) | |
|
En vit 123d. Länk |
|
|
Mdiesel: Så ska det se ut! :) Känner igen den där looken: Länk ...eller inte längre, fälgarna/däcken är sålda. Ny look 2008 :) Trevlig motor du har i din kärra, provade en 123d för några veckor sedan och blev imponerad av styrkan i hela registret. Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Känner igen din bil. Den var klart jobbig att titta på när man väntade på sin egen : ) Jo, motorn i 123:an är riktigt lyckad. |
|
|
Vitt är inte fel - även om den är stripad: Länk (count me in for a white 3d 118d) Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| Inte undra på att jag förknippar vitt med firmabilar... Men bortsett från "firmabilstänket" tycker jag alpinvit är riktigt riktigt läcker! | |
|
Jag har en vit 118d -07. Har aldrig sett en likadan med beige läder och träpaneler. Oo=00=oO |
|
Neshiren |
Funderar på att beställa en 5-d i alpinvitt. Någon som vet om man får mer problem med stenskott och annat med den färgen eftersom den inte är metallic? BMW i Nacka där den kommer beställas brukar behandla med Mr. Cap på nya bilar, det kanske hjälper.. |
| Det är klarlack även på solida i dag, så det är nog ingen större skillnad. Har inga problems med det (ännu.. knock on wood...). Vit är också tacksam att dutta i själv med stift. | |
| Ja min är också vit, alltså... | |
| Jag har en Alpinvit 118d 5-d utan M-paket, jag tycker att den är hejdlöst snygg i vitt. Dels får det bilen att se större ut, dels framhävs karossvecken bäst med en ljus färg. Men man måste vara fåfäng nog att ta färganpassade lister, svarta lister är funktionellt men ser trist ut. | |
| Har beställt en vit 135. Beställde en svart från början men tyckte att linjerna inte alls syntes. Jag hoppas den blir snygg i vit. Någon som sett en vit coupé ? | |
| Jadå. Även den är klockren i vitt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.