|
|
|
|---|---|
| Har letar som en tok efter svar, men de gamla trådarna verkar bara innehålla uppgifter om totala antalet såld z3:or... Har hittat en svensksåld m coupe som verkar riktigt intressant, varför jag skulle vilja veta hur många det finns..? Som vanligt mkt tacksam för era svar! Mvh A... | |
| 5 st, kan det stämma!? | |
|
Fem? Det låter väldigt lite tycker jag... har ingen aning men skulle gissa på 15-20st minst. Vad är det för någon du har hittat? |
|
| Det byggdes 2178st vänsterstyrda M Coupe med S50-motorn för hela världen. Inte troligt att 15-20 st såldes nya i Sverige skulle jag tro då? | |
|
En som är just ägare av en svensksåld z3 m coupe... Finns det verkligen ingen som vet!? //A |
|
| Hehe nice om de verkligen är så få sålda i sverige...nice när jag en dag ska sälja min :) | |
|
Haha... Nej, men jag har verkligen ingen aning hur många det kan röra sig om... Har i var fall hittat en svensksåld svart original m coupe för ca 220-230 tkr... Bilen har rullat ca 6000 mil - köpläge? Eller ska jag buffra på med en 130 istället!? Hjälp, har verkligen ingen susning... =) |
|
|
Klart du ska ha en M-coupé, sv-såld eller ej ;) 130 är inte riktigt samma sak... |
|
| Provkörde en 130 igår och nej, det är inte alls samma sak! Kände direkt att m coupén är given - det är ju den jag vill ha! Ja, ja, ett litet missöde i tankeverkstaden men nu är jag på banan igen! =) | |
| Skönt att höra! På vilket sätt kändes 130 inte rätt? | |
| Alltså 130 är en helt underbar bil, inget snack om saken. Härlig prestanda rakt igenom! Men... I förhållande till M coupe saknas det där lilla extra som är svårt att definiera men som jag tror du vet jag menar... 130 är mer än standardbil medan m coupe är en ren sportbil! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.