|
|
|
|---|---|
| Var kan jag få tag på en kabel till mitt motorvärmar uttag? Den lilla svarta kontakten är det i fronten... | |
|
På Mekonomen + alla mackar i stort sett.. Det finns väl bara Kalix och DEFA. Meko har båda. Jag har DEFA i min. |
|
|
Ok! Är du nöjd med din 320. Jag köpte en igår, 06 M paket, bytte bort min 318 07a pga strul med försäljaren. Bra bil? Nåt som är värt att veta? |
|
|
Jag är super nöjd. Inte haft några problem alls. Stod mellan en Demo 06:a, bra utrustad som gått ca 640 mil och en 07:a med minimal utrustning som gått runt 1200 mil för samma penning. Inget svårt val för min del. 06:an var ju så gott som oanvänd! Sedan att det är en årsmod. äldre bryr jag mig inte i. Ska ju ha bilen ett bra tag ändå. Hade en 316i -99 tidigare så hehe...rejäl skillnad. Min har bara gått runt ca 700 mil nu så inte stött på något särskilt. Bara haft den i någon månad(om jag minns rätt). Sen är jag ju ett kvinntimmer så hur motorn fungerar osv är jag ingen expert på. Den startar i alla fall ;) Jag är medlem för jag behöver experthjälp av er grabbar ibland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.