|
|
|
|---|---|
|
Mycket strul nu känns det som? Var och varannan dag har jag problem. | |
| Samma här?????? | |
|
Ja, extremt mycket. Vi beklagar detta. Tyvärr har vi både hårdvaru- och mjukvaruproblem, och för lite tid. Det är tyvärr fruktansvärt svårt att hantera allt detta med 0-budget och bara "fritid". Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Fram till nu (ca kl13) har Autopower varit onåbar för mig. Med all respekt för Autopower-crews fritid och budget. jag har som Pro-användare betalat för mig. I och med att jag/vi har betalat så har vi rätt att ställa krav på tillgänglighet. Jag förväntar mig lite mer information än en svart text längst upp på index-sidan. Ett Medlems-mejl med lite information om vad som händer, vad det beror på och vad som görs för att lösa problemen. Det är inte så att jag förväntar mig en 24/7/365 tillgänglighet. Men lite bättre information efterfrågar jag! Problemen till trots! Autopower har fungerat bra länge och AP-crew har gjort ett fantasktiskt jobb hittils! |
|
|
Hur kan ni ha 0 budget med så här många besökare? Autopower är ju en annonsörs dröm. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Kostar ju lite grann att driva en sajt av denna storlek. Det mesta av pengarna går nog dit och räcker inte till att jobba på fritiden så det blir förmodligen gratistimmar. Hoppas att ni får ordning på sajten men som sagt bra info och eventuellt mailutskick när saker och ting sker kanske vore en idé. ///BMW - Was sonst! |
|
| har med haft stora problem med sidan men förstår att det är mkt att fixa o trixa... autopower crew ska i alla fall ha mkt beröm för det dem gör | |
kilroy |
Länk Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Det har tyvärr varit en hel del oplanerade driftstörningar, och då har jag prioriterat att få upp sajten så fort som möjligt, istället för att dra igång massutskick. Massutskick till samtliga mottagare kan ta några timmar att köra igenom, och när det är klart, så kanske sajten redan är uppe sedan någon/några timmar. Dessutom har det inte alltid gått att maila eftersom det är just kommunikationen genom brandväggen som strular. Jag beklagar än en gång att sajten varit otillgänglig då och då den senaste tiden. Detta är självklart något vi inte vill. Jag har lagt väldigt mycket tid på sajten den senaste tiden. Det har inte blivit många timmars sömn per natt de senaste veckorna. Det finns fortfarande problem som jag jobbar på att rätta till, så det kommer att bli ytterligare några driftstörningar. Jag skall självklart försöka hålla dem så korta som möjligt och försöka schemalägga planerade stop till klockan 4 på natten, då det är lite mindre trafik. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Går det att ha en avdelning till under "Allmänt..." som heter systemmeddelanden eller något i den stilen där meddelanden om planerade driftstörningar, uppgraderingar eller liknande postas? Den skulle kunna vara "read only" för alla utom Pro-medlemmar som kan lägga in tips och andra förslag på förbättringar? Är det en oplanerad driftstörning eller liknande så fattar jag att prio ligger på att få upp siten! :) |
|
|
Det har stått överst på startsidan att det varit driftstörningar i över en vecka. Att starta en ny forumavdelning om driftstörningar hoppas jag verkligen att vi skall slippa. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
"Att starta en ny forumavdelning om driftstörningar hoppas jag verkligen att vi skall slippa. :-)" Tja, det var ju inte grundtanken från min sida. Mer en "förslagslåda" för Pro-användare i vilken man också kunde posta sådant som rör driften av sajten, som t.ex planerade driftstopp! :) När jag läser igenom vad jag skrev så ser jag att det ser ut som ett dumt förslag! :) Texten om driftstörningarna överst var något för diskret. Noterade inte att den fanns innan jag såg det i en tråd härom dagen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.