|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjo, Sitter och letar sommarhjul till min 325 touring. Jag har en Arctis-metallic E91 Touring, och letar schyssta 18" eller 19" fälgar. Jag är inte nån tvättmänniska, så ett av kraven på fälgarna är att de är lätttvättade. Typ 5 ekrar och inte en massa pilliga detaljer alltså. Favoritfälgen just nu är AC Schnitzer Typ IV R, men de ligger tyvärr över budgeten... /Micke | |
|
Ja, de är ju fina men inte den billigaste varianten direkt... Varför inte Napoli, tämligen lik... =) Länk |
|
|
Har du kollat 18" Orginal M-hjulen ? (M193) Ser mycket bra ut och är inte så svåra att tvätta :) |
|
|
M193 har väl relativt smala ekrar som känns lite jobbiga, åtminstone i jämförelse med AC Schnitzer. Nu gillar jag personligen inte ACS-fälgarna men visst är dom lätt-tvättade. Annars känns 162:orna (18") som ganska snälla... Länk |
|
|
18" Stjärneker 189 är stilrena, 5-ekersdesign, och har lite störe ekrar. Ser iallafall lätt-tvättade ut. Annars är 162:orna väldigt fina. Själv satsade jag på M193 och jag är ingen putsgalning direkt. |
|
|
Tjo, Jo, jag har kollat på BMWs fälgar. M193 går bort pga att det är för trångt mellan "dubbel-ekrarna". Bland 18":arna kan jag tänka mig 162 eller 189, och av 19"arna 199 eller 179. Men det vore kul med lite andra (inte alltför dyra) alternativ. Napoli-fälgen kanske är ett.. Tack för förslagen hittills. /Micke |
|
|
Vad tror ni om Stjärneker 230? Länk De pasar på touring också va? |
|
|
Micke Fälgen 230 är grym! Vill ha den på silver E92 touring, bmw sverige vill ha 4000/st Kan man köpa billigare på annat sätt? Tack /Fredrick Fredrick Audi A6 Avant 3,0 Tdi Quattro |
|
|
Jag har BMW's M225 hjul att sälja sprillans nya 19" orginalhjul. FInns för försäljning vecka 14-15 nånstans när jag får min nya bil. :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
AEZ Xylo är ett snyggare och bättre alternativ än 230 fälgen. Förmodligen billigare också. |
|
|
Oj ledsen, jag trodde det var 187 du menade.. my bad.. 230 är riktigt schysst! |
|
|
Känns som att det blir Stjärneker 230. 8x19 fram och 9x19 bak. Lurar på att köpa GY Eagle F1 Asymmetric. Tex Däckonline har dem i dim 225/35 R19 och 255/30 R19. Borde väl bli kanon va, eller finns någon invändning? /Micke |
|
| Länk | |
|
Jodå, BBS LeMans är snygga, men ligger antagligne en bit över budget. Både vad gäller pengar och tvätt. Nä, det lutar starkt åt Stjärneker 230 med Eagle F1 Asymmetric om ingen vet nåt dåligt med detta. /Micke |
|
| vad sägs CH Länk | |
|
Länk Länk |
|
|
BBS Gun met, -det blir inte så mycket snyggare än så där. Micke. Ge ett bud på mina fälgar. Jag har både 230:an och AC-Schnitzer. kolla på mina BMW. //Stefan |
|
|
StefanL: Intressant. Vad är det för skick på prylarna? Vad för däck? Maila mig på mikael dot holmen at home dot se med mer info så kanske vi kan diskutera oss fram till nåt. /Micke |
|
|
Det blev Stjärneker 230 till slut: Länk 225/35x19 på 8" fälg fram och 255/30x19 på 9" fälg bak. |
|
| Riktigt snyggt micke! | |
|
M225 monterade.... Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.