|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Detta är mitt första inlägg här på Autopower så jag hoppas jag gör rätt :) Jag funderar på att skaffa mig en 545 -05'a men vågar inte riktigt ta steget utan att höra mig för lite hos er som kan allt om BMW. Har spanat in denna, är den överprissat med sina 369 000 ? Länk | |
|
Sorry länken fungerade inte...här kommer rätt länk Länk |
|
|
En 545:a är en väldigt kompetent och bekväm bil, och V8:a är alltid trevligt :) Om priset är rätt kan man kolla på bla teknikensvärld.se:Länk Gjorde själv ett försök och fick då fram: Köppris 372 400 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 329 000-349 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson Så överprisad verkar den inte vara... Hoppas du kommer trivas med BMW! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Ett tips är att kolla på e60.net. Finns lite fler personer som har 545/550 i staterna. |
|
|
Någon som har en broschyr (pdf) på 545 från -05 ? MVh |
|
|
Finns också på forums.e60.net! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Måste säga att den var helt rätt utrustad!!: "Panoramatak (kul för dem i baksätet?!), Head-up display (yes!), Komfortstolar (smäller högt!), Nav professional, Eluppvärmd ratt, Adaptiva xenonljus, mm" Men fråga om den kan gå för 360.000, handlaren har knappast gett alltför mycket för den? Mvh |
|
| Hur mycket uppskattar ni att handlaren har köpt in den för ? | |
|
jag skulle gissa på att handlaren har gett mellan 295-305 tusen i inbytespris. Men den verkar ju väldigt fin annars:) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Då verkar det finnas rejält med prutmån :) Tilläggas ska att huven är omlackad pga. massa stenskott. Fan va sugen jag börjar bli :) |
|
| Länk | |
| Skrev på papperen idag så på Tisdag hämtar jag min första 545'a :) | |
| Vad gav du? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.