|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla lite om någon är intresserad att komma på en bmw träff i norrköping ? tänkte att det ligger ju ganska så mitt i landet också :) En träff över en helg med lite race. (finns några riktigt bra sträkor) sen lite utställning av sina bilar = )) så man kan få lite ideer till sin egen Bmw :). Om det finns intresse kan du/ni höra av er till min powerpost. Mvh Imola_M3 Ante | |
|
Jag är helt klart intresserad,är i Norrköping ungefär varannan helg:) bara att dra ut o glida lite på vikbolandet,roliga vägar där! |
|
|
Bor inte i NKPG men det vore roligt att göra nåt mer när jag kommer o hälsar på mina släktningar där! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
det är på gränsen till för långt att åka, men är det över en helg kan jag och några bmw polare komma ev! vi bor ca 8 mil ovanför västerås, har ca 12 mil till örebro så det är en bit. jag håller koll på denna tråd så får vi se vart vi landar :) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
| Jo det är väl klart att det kunde vara trevligt med en sväng till grannbyn och kolla på lite andra bimmers. | |
|
Jag är också intresserad om det ligger rätt i tiden vill säga. Bor i Jönköping men har släkt i Norrköping så det skulle sitta fint med en träff där. Kom med förslag på datum så får vi väl se om det passar... //Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.