|
|
|
|---|---|
|
Hallo ska dra och kika på en B3 Alpina 1994 3.0 E36a, Coupe. Säljaren påstår sig vara en ärlig kille som ej ljuger och har uppget ett antal småsaker vilket är trevligt. Obesiktigad då den är avställd och besiktnings period var i vintras, den är enligt han genom kollad och enda felet kan vara ett Lambda byte - 1750 kronor. smårepor, stenskot osv fanns självkalrt sa han. Helt rostfri, vet vart jag ska kolla så gott som efter att ha läst APs köpguide till E36, men just alpina. Motor och drivlina skall tydligen vara riktigt fin utan missljud. FUllutrustad med fungerande 2 zons ac klima,cd växlaren 6cds, elstolar, park sensor, svart buffel skinn, Switch tronic automat med ratt knappar, 17" alpina hjul, Helt original, tillverk nr 120, kom till sverige 2002 privat import, alla dokument finns från tyskland, servicebok, dokumentationer, och alla besiktnings protokoll i sverige. Bilen har gått 22 000 mil och aldrig vinterkörts. Sitter även ny vattenkylare, vxl låds kylare samt nylackad front på den, bilen är Svart. Han nämnde även att bromsarna kanske bör bytas fram, dock är dom besiktnings godkända. Bilen är HELT original, in som utvändigt, förutom att den beställdes utan Alpina stripes över sidan. Tycker ni det låter bra ? jag har en hel drös med bilder och den ser ju som vanligt skit fin ut på bilder ! Skall som sagt åka från sthlm till Linköping och ta mig en titt på bilen så lite tips och råd skulle vara skönt att ha med sig då jag inte kan ett SMACK om varesej alpina eller E36or. Mvh Patrick | |
| Ni hänger här båda två!! Länk | |
| haha..komiskt detta =) | |
| har den alpinan gått i söderhamn innan den kom till linköping ???? | |
|
Länk la ut den på annons för skojs skull mest så får vi se vad det kan leda till. |
|
| Den där bilen har jag provkört på vintern :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.