AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.019

Vit eller svart BMW 325 Cab (E93)

Sida 2 av 2
at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
vit bil och sadelbrunt läder valde jag,tycker det är klockrent:)
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Ja, jag ändarde ordern till Alpinvitt!!
Tack för era åsikter!
Angeleyes
joafog: Det glädjer mig att du tog ditt förnuft till fånga;) Du kommer INTE att ångra ditt färgval!! Hur kul är det med svart? 1. Alldeles för vanlig! 2. Du blir tokig på alla tvättrepor och smuts som syns direkt! 3. Svart döljer formerna på din vackra bil! Håll nu fast vid din beställning;)!
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Tack!
Är det bara jag som stör mig på att skarvarna syns så väl med plåttaket? Tänk efter en gång till joafog, det är skillnad på coupe (som många har som kommenterar) och cab! :) Såg nyligen en champagnefärgad e93 och blicken drogs direkt mot de tydliga skarvarna, något du slipper med svart bil. Dessutom är väl e93 knappast så vanlig att du möter den i varje gathörn, oavsett färg!
Såg en vit cab igår och fogarna syns men är inte störande. Du kör väl nercabbat mestadelen av tiden :)

Svart skulle jag annars tagit av de valen du hade. Rött är dock min nya favvofärg på E92/E93.
Mo
227
Monsoon
320i -06
Saphire Black Metalic
Din bil kommer ju att bli skitsnygg oavsett men jag tycker det är lite tråkigt med vitt då den färgen inte reflekterar ljuset(blänker) lika bra som tex svart.

Roligt när det bling blingar lite extra efter man vaxat =)

Men som sagt även fördelar..repor syns inte lika väl. Undviks ju dock om man är försiktig. Man vaxar knappast en sådan bil som din med grusig duk ;)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.