|
|
|
|---|---|
|
Städade bilen under helgen och ryckte upp och ut baksätet. Såg då 3 stycken el-kontaker. 1 vuxen som var lätt att få i efteråt, men också två mycket smä så var märkte enbart med rechts und links , vilket jag begriper. Men vad är de till för ? De var så korta att jag misstänker de aldrig varit insatt efter första gången någon lyfte ur/av baksätet. Verkar vara ett smärre mysterium. Aldrig mer en rostig Volvo ! | |
|
Har du stolsvärme bak så kan det kanske vara dem? Det kanske kan vara några kontakter till elstolar om du har eller fördraget till elstolar. //Schnitzer |
|
|
Fattas brytare för stolsvärme både fram och bak. Kontakterna till el-nackstöden i baksätet fungerar jo med den stora kontakten. Så vad de två små ska styra har ingen bra gissning på. Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
Då har jag inte en aning faktiskt. Jag har själv en vit sorts kabel som är till för stolsvärme bak som man måste koppla loss innan man tar ut baksätet. //Schnitzer |
|
papphammar |
har du kollat bälteslåsen hö bak och vä bak om dessa har motsvarande kontakt underifrån om du tar ur sittdynan dessa verkar fungera som varningar/upplysningar att nån använder bältet. papphammar |
|
Bälteslåsen ? Ska jag titta om det finns nån knapp där ? På sittdynan finns en lång sladd. in i den finns 3 kontakter. Den stora som används och de två små som inte är ihopkopplade och verkar vara för korta. Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
papphammar |
vad har dessa kablar fär färg hö. resp. vä. papphammar |
|
vita.. Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.