|
|
|
|---|---|
|
Jag har läst här på forumet om Ipod / Icelink som folk har köpt till sina e39:or. Det verkar välldigt intressant och då jag själv är sugen på att köpa "Hela paketet" med Ipod / Icelink men ej vet vad som skall införskaffas eller hur det skall kopplas in så vore jag enormt tacksam för tips och råd! Jag har en e39 -03 med 16:9 Navi (Mk 4). MVH / A "BMW, När Du Älskar Att Köra" | |
|
iPod och icelink köps med plugnplaykontakt som sätts antingen på kontakten för cdväxlaren eller mellan kablage och radiomodul på bilar med navigator. /Andy |
|
|
Beolink: Okej, det är ju ganska onödigt att ha kvar cd-växlaren när man har kopplat in en Ipod. Men om man utgår från ditt andra alternativ, får man något i stil med min beskrivning enligt nedan: Om man vill ha kvar cd-växlaren kan man inte köpa en kontakt som man kopplar in i kontakten som går till cd-växlaren och på andra sidan kablaget ha 2 st kontakter; en till cd-växlaren och en till Ipod:en ,,, om du nu förstår vad jag menar. Typ så här: _ _ _ _ _ (Input 1) Cd-Växlare Kabel från navi (Output) -------{_ _ _ _ _ (Input 2) Ipod Stängs Ipod:en av automatiskt när man slå av / på bilen??? Går det att styra Ipod:en från ratten och Navin (får man upp hela Ipod menyn i navin)???? MVH / Amir |
|
|
Hej! Gör en sökning på ämnet eller kolla dension.se så får du svar på dina frågor. Anders |
|
|
Hej, De större modellerna av icelink klarar detta. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.