|
|
|
|---|---|
|
Hej, gjorde den dagliga "BMW-kollen" på Blocket och hittade denna bil i hemstaden: Länk Måste väl vara ett ritkgt bra pris? | |
| Kanske för att vara på en firma, men i övrigt så har nog pre face-liftade E39:or ramlat ner i dom priserna även face-liftade sjunker bra. Tyvärr, säger vi som redan har dom :) | |
|
Original M-utrustade 523:or runt -00 ligger på hundringen ju, så visst måste 69" va helrätt. |
|
| Den är det bara att köpa om du är spekulant tycker jag om den inte är ett rostigt halvtrasigt vrak. | |
| 69k är ett bra pris,om den är okej i övrigt. | |
|
Hyffsat rätt kurs OM nu bilen inte har några "dryga" dolda fel i övrigt.. Men den ser ju iaf ut att ha ett "komplett" M-paket..(bakdelen ser man visserligen inte) så det gör ju sitt till för utseendet o värdet.. Mvh Janne. |
|
|
Var o kollade på den igår. Är helt klart en av de tjusigaste vagnarna BMW byggt. Dock var det lite små tråkigheter på bilen som rost på sidokjol, innanför tanklock, smått på taket osv. Dessutom satt det kvar lite blå maskeringstejp innanför bagageluckan och det såg väldigt skitit ut innanför oljepåfyllningslocket... Men för det priset får man ju såklart räkna med att det inte är en ny bil... Nya bakbromsar och länkarmar ingick i priset. Den blir lättsåld till någon som inte granskar den allt för noga. Eller får man räkna med att det är sådana här skavanker på dessa vagnar? |
|
|
Rost innanför tanklocket är väl ganska vanligt, men jag har klarat mig! Hade ingen rost på min gamla 523-97 heller! Så det ska du INTE behöva räkna med. Fortsätt leta! gagge |
|
|
Granskade den ganska noga och köpte den. Prutade dock lite till eftersom jag inte behöver några garantier. Är väldigt nöjd. Va tex. xenonljus på den också, även om säljare sa till mig att bilen inte hade det, hehe.. Dragkrok och automat så hade den varit helt perfekt, menmen. Rostbubblan på kjolen samt det innanför tanklocket fixar jag på ett ögonblick., Hade förstås gått att hitta en som varit nästintill felfri för ca: 30 000:- mer. |
|
|
Andreas1981, grattis till bilköp! Hoppas du blir nöjd med köpet. Vad fick du ge till den till slut? Som sagt lågt pris redan från början. Var observant på bagageluckan som verkade nyligen tillfixad i nederkant. Lycka till med nyförvärvet! /Johan |
|
| Ja, faktiskt verkar M-paketet hålla upp priset bra. Inte undra på att långfingrade "bildemonterare" samlar in sådant. Mycket bil för pengarna skulle jag tro Andreas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.