|
|
|
|---|---|
|
Min fråga lyder precis som min rubrik: Var kan man köpa Castrol olja till ett bra pris? Tack på förhand! | |
|
Startseite » Katalog Ihr Konto | Warenkorb | Kasse Sprachen Kategorien Alle VISKOSITÄTEN-> (73) LONGLIFE ÖLE-> (24) MOTORRAD+Quad+Cross (10) OLDTIMER Öl (4) LKW + TRANSPORTER Öl (1) KÜHLERFROSTSCHUTZ (4) GETRIEBEÖL (3) BREMSFLÜSSIGKEIT (1) NANO Versiegelung (1) Schnellsuche Verwenden Sie Stichworte, um ein Produkt zu finden. erweiterte Suche Hersteller AGIP ARAL CASTROL DBV MOBIL MOTORGOLD/Pennasol SHELL Kundeninformationen Widerrufsbelehrung Kontakt Information Impressum WISSENSWERTES zum Öl Versandkosten Infos für Händler Verbraucherinfos Altöl und Entsorgung Schutzrechte & Datenschutz Haftungsbeschränkung Mapodo Sport So verpacken wir Kolzen Berufsbekleidung: Shop für Arbeitskleidung Sicherheitsschuhe Helme und Arbeitsschutzausrüstung. Suchmaschinenanmeldung & Suchmaschinenoptimierung Produkt wurde nicht gefunden! Warenkorb 0 Produkte Preisauszeichnung Preise inkl. 19% Mehrwertsteuer. Zuzüglich Versandkosten Kundenlogin Willkommen Gast! E-Mail: Passwort: (vergessen?) Nicht angemeldet? Möchten Sie ein Kundenkonto eröffnen? Einfach bezahlen Benachrichtigungen Benachrichtigen Sie mich über Aktuelles zu diesem Artikel Angebote Agip 7007 | 0W-30 | Vollsynthetisch LL-2 | 1 ltr. 8,90 EUR 8,29 EUR [inkl. 19% MwSt zzgl. Versandkosten.] Neue Produkte ARAL Tronic G | 0W-30 | 1 ltr. 8,20 EUR [inkl. 19% MwSt zzgl. Versandkosten.] Bewertungen Bewerten Sie dieses Produkt! Freitag, 25. Januar 2008 - Übersicht - Overview - Sitemap DE Sitemap EN 1929966 Zugriffe seit Freitag, 09. September 2005 Suchmaschinenoptimierung für osCommerce Shopsysteme Copyright © 2007 pfalz-web Internetservice e.k und osCommerce |
|
| opss, det heter mapodo.de | |
| www.mapodo.de | |
| Länk | |
| Man har läst en del om det företaget på AP. Jag har själv aldrig beställt ifrån dom men jag undrar vad ni har för erfarenheter samt om oljan är godkänd av BMW. Vilken olja ska användas i en e46 325 -02? | |
| jag har beställt därifrån, rekommenderas! | |
| Mapodo.de fungerar helt perfekt att köpa olja från. Snabb leveranstid och bra pris! | |
|
176 st Idag 10:30 Rapportera svaret Äger följande BMW: -------------------------------------------------------------------------------- jag har beställt därifrån, rekommenderas! alex |
|
|
Jag köper min olja därifrån, Castrol slx kör den själv i min 325i-01 mkt nöjd med både pris, leverans och produkt. |
|
|
Bra sida... Alltså...jag tog Castrol Edge 5w-30 oljan för att jämföra med mekonomen... Mekonomen tar 747:- för en 4l dunk och mapodo tar dryga 460:-...de skiljer lite i skatt/momsen,men de är iaf sjuka pålägg dom har i Sverige på oljan....just på den här dunken lär de va uppåt 400:- i marginal för mekonomen... |
|
| Dessutom är det 5 liter i dunkarna från mapodo :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.