|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja, själv skulla jag också välja 6-cyl :-).....och värför inte en box från Hartge 271hk! ;-)Länk //Anders |
|
|
god damn.....!!!!!!! Följdfråga:: Länk ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Nikeman: Inte ska du boxa när ESS ligger så nära. Går inte att jämföra box med en riktig flash, tro mig jag har testat båda. |
|
|
Jahopp. Nu på fredag är sista "ändringsdatum" om jag vill ändra något i min order.... En del kompisar tjatar vidare om att jag ska välja ALPINVIT istället för KARMOSINRÖD.... Shit vad svårt det är med färgen. Fler åsikter vore kul att höra :) RÖD eller VIT ??????? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
"RÖD eller VIT ???????" Ingetdera, men om jag måste välja en, så blir det röd! Färgval är ju för övrigt väldigt personligt...det är du som ska äga bilen, så skit i vad andra tycker och välj det du gillar bäst! == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
Vit är hype och inne nu så låt den passera. Röd såklart, om man ska motivera den med något mer så är betydelsen kärlek. Kärlek till föraren såklart:) Nästa hype som börjar så smått är ljusa gröna som kommer få sin höjdpunkt om några år. Mvh Asken |
|
|
ljusgrönt???? usch =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Röd, som min ;-) Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) |
|
|
Eftersom jag har vit, och många andra väljer det så..... Välj röd. ;) |
|
|
rödvitrödvitrödvitrödvitrödvit....... En av färgerna har absolut noll resistens mot svenskt vägsalt ! har med ny lagstiftning mot miljögifter att göra. Bilen rostar såååå snabbt. Berättar mer på lördag |
|
|
asgarv VAA? på LÖRDAG? IMORGON är ju min sista dag......... ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Sorry, skulle gärna vilja men har inte tyvärr inte tid att författa ett korrekt formulerat svar förrän senast fred kl 23.59 | |
|
asgarv :) jackass =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
såg nu att det var min bil du länkade till i ditt första inlägg:-) Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) |
|
|
Aha det är du som har den röda :)) Den är Riktigt najs. Sett bilderna på E90post... Ångrar du dig att du tog röd? Inga fler bilder med kanske lite bättre kvalitet? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Jo, jag har några bilder till, men jag tror att de alla redan ligger i den posten på e90post.com. //Marcus Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) |
|
|
ÄNTLIGEN börjar det dra sig mot leverans.... Bilen står enligt min försäljare sedan mitten av förra veckan i Halmstad och väntar på transport upp till min ÅF. Fick ju tre veckors försening av produktionen från v.10 till v.13 men min försäljare på Autopartner snackade något om att det eventuellt gick att skynda på detta lite, så jag hoppas jag får bilen snart. Jag längtar ju som faaaaaaaaaaaan :) :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.