|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Några som är sugna på att träffas nånstans i våran sydligaste del av landet,nämligen Skåne till våren..Nånstans i April/Maj när de flesta har fått ut sina pärlor ur vinterdvalan..Tänkte kanske att vi kunde träffas på en bestämd plats,snacka lite samt utbyta erfarenheter,råd,tips m.m ,allt kring märket BMW..Sedan kunde vi en gemensam grillskväll el dyl innan vi kör till länets alla spännande och vackra platser i en karavan av bmw-bilar.. Alla är välkomna från landets alla hörn och kanter.. Vad säger ni? Lika bra att vara ute i god tid så vi kan bestämma ett datum......! | |
|
Låter underbart.. Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag BMW CS med sydsektionen i spetsen håller på att knopa ihop en träff. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Bara jag har tid och det inte krockar med något annat är jag säkert på. | |
|
Jag kommer gärna :D /// Viktor |
|
|
Låter som godis i öronen! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Jag hänger med =) mvh Figgeh. |
|
|
Va sägs om en runda med start från Kristianstad,sedan besöka Åhus,Simrishamn,Malmö,Helsingborg bl.a.. Stanna nånstans o grilla eller käka,snacka lite och cruisa vidare till nästa stad...Kom gärna med förslag på andra orter som ni tycker vi ska besöka... ViccoA,eftersom vi är från samma stad så kan vi kanske snacka ihop oss om, hur vi ska välkomna gästerna på bästa möjliga sätt, o få dom att se så mkt att K-stad o Åhus innan vi far vidare? Förslag på prel datum önskas,så att så många som möjligt kan medverka... |
|
| Låter som en trevlig idé. Jag och A Lind kan _inte_ fösta helgen i maj (2-4) då vi förhoppningsvis kommer ta banlicens då :) | |
|
Bianca - Klart vi kan snacka ihop oss och det är bra om det är mer än en ansvarig bla. vid karavankörning. =) /// Viktor |
|
|
Detta låter som en briljant idé, jag är absolut på om det klickar med mitt schema... det brukar dock inte vara så värst fullspäckat så det ska nog inte vara några problem :) Även jag är bosatt i Kristianstad så start härifrån låter utmärkt... vägarna från åhus och neråt är fina, perfekt cruisingväg! //Stoffe |
|
|
Låter inte fel detta... Vi träffansvariga inne på Club E36/E46 planerar att ha en Skåne Crazy Tour-08, där vi, precis som ni är inne på, kör mellan olika orter i Skåne längs kusten. Vi kanske skulle kunna samordna något så att vi blir riktigt många Bimmers denna dag? Är det du Bianca som är "chef" här inne för denna träff? Mvh Jimmy Länk |
|
|
Hej Jimmyboy.. Tänkte kanske samordna nåt med ViccoA eftersom vi är från samma stad och som ViccoA säger: bra om det är mer än en ansvarig.. |
|
|
Absolut, det är inte fel att vara två som fixar och kommer med ideér. Jag ska kolla med medlemmarna om de är intresserade av att slå ihop träffarna och återkommer här när ag vet mer. Mvh Jimmy Länk |
|
Angeleyes |
Jag är med...förutsatt att min bil levereras i tid. |
|
Jag är också intresserad BMW Alpina B7 Turbo -84 |
|
|
Detta kunde ju vara trevligt. BMW CS nr: 6891 |
|
Angeleyes |
ska vi försöka spika ett datum (samt plats) för Skåneträffen?:) Vad sägs om Lördag den 19e? Vi skulle kanske kunna träffas vid Lomma hamn...sedan köra en sväng ner mot Skanör eller dylikt? Vad tycker ni? |
| Datumet går bra, men gärna nån stad/by lite mer mot mitten av skåne :) | |
Angeleyes |
Veberöd kanske...eller vid Vombsjön? Mig spelar det ingen roll:) |
|
Vad säger det andra folket här? Den 19é närmar sig... BMW Alpina B7 Turbo -84 |
|
|
Vad sägs om Ericssons enorma asfaltparkering strax öster om norra avfarten i Lund? Länk Funkar inte längen så sök på Solbjersvägen i Lund. Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.