|
|
|
|---|---|
|
Jag har beställt ett komplett avgassystem (efter katen) från Amotek, till vad jag tyckte va ett bra pris, i jämförelse med andra tillbehörsbutiker. Någon som har handlat av Amotek ? är de bra kvalitet på grejorna ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? | |
|
Hej! jag har också beställt ett likadant system! vad tycker du om det? är det nått att ha eller? |
|
|
Tjena. Har ett rostfritt system efter katten från amotek, ett rostfritt extractor från amotek, och ett hemma gjort dubbelt rör istället för katten, dock nu bara i aluminiserat rör, ska göra ett i rostfritt till vintern. Bytte först halvsatsen och gjorde ingen större skillnad i ljud jämfört med mitt gamla simons system som rostat sönder. Men när extractorröret och katten försvann gjorde det susen, ett skönt ljud på tomgång och låga varv, och jag kännde även ett bättre vrid i maskinen, vore ju f*rdj*vligt om man inte gjorde det :) Mina erfarenheter av att handla från han på amotek är bra, men passformen är väl lite sisädär tyvär, men hellre några timmar extra i garaget och några fler tusenlappar över till annat roligt, kanske massera toppen lite, någon som har gjort det med lyckat resultat till vettiga pengar? Mvh Mattias |
|
|
Jag är än så länge mycket nöjd med mitt system. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.