|
|
|
|---|---|
| Jag har ju EDC i bilen, något som är ganska ovanligt på de vanliga e39:orna. Eftersom de är så fruktansvärt dyra att byta så vill man ju gärna förlänga deras livslängd så mycket de går. Kan man göra något här, fylla någon särskild olja eller något annat? Jag vet ju inte ens riktigt hur de funkar eller om/hur man kollar någon form av oljenivå i dem. Jag har sett att de kanske kan gå att renovera dem i England och de känns ju trösterikt inför framtiden men det är skönt om man kan skjuta på detta. | |
|
Är det inget fel på dom så är det inget att oroa sig för även om jag förstår dina tankebanor. Mvh Asken |
|
|
Tusan Asken, du har ju svar på alla mina frågor. Skönt med killar (antar jag, bilintresse är oftast manligt) som kan svara på den mest obildades frågor. Tack frejo |
|
|
Det finns inga dumma frågor egentligen men de som är totalt ogenomtänkta svarar jag inte på:) Erfarenhet om bilen vinner du längs vägen. hur tror du jag började?:) 6kkr i reparationsfond på kontot och sen tuta och kör. Inträffar något, reparera sen tuta och kör. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.