|
|
|
|---|---|
|
Har sett denna annons vara ute ganska många månader till o från. Ngn som känner till ngt om denna bil? Verkar vara riktigt snygg bil men väldigt svårsåld... Länk BMW M-POWER | |
|
Hela länken kommer här Sorry :-) Länk BMW M-POWER |
|
|
har också sett denna. Men iaf jag tycker att man hellre köper en standard M3 istället för denna som är så många ändradee saker på men nu har den ju kommit ner bra i pris så vem vet? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Jag gillar inte färgen iaf...Köper man en bil för ca 300" så kan man oftast välja färg OCH skick... | |
|
Fast nog skulle man kunna köra den kärran utan att skämmas för den färgen. :-) Konstigt att ingen har slagit till på bilen....förr låg den nästan runt 390 000:- har jag för mig .... BMW M-POWER |
|
|
Dawwe hur menar du nu? Det gäller ju en befintlig bil på beg marknaden! Mvh Danne |
|
|
Det som har ändrats är väl snarare till det bättre iallafall chassikitet. Det övriga dvs kolfiberdelar, handbromshandtag etc går ju alltid enkelt att montera bort. Det som gör den svårsåld är helt klart färgen. Lagunasecablå är väl för M3E46 vad dakargul är för M3 E36. Hade den varit silver eller svart med de milen så hade den nog varit borta för länge sedan. /Rickard |
|
|
Nackdelen med Lagunasecablå lacken är/(kan vara för vissa) att minsta lilla repa/stenskott lyser som månen...Vilket kan kännas jobbig för mig iaf. Har lackat om min huv o front 2 ggr på 5 år pga detta... Fast vill man sticka ut lite så är denna bil perfekt tycker jag. BMW M-POWER |
|
|
Jag tycker också att det är konstigt att ingen slår till på den, hade jag varit ute efter en nu hade den legat bra till trots färgen och att jag inte gillar automat-SMG, svårt att hitta en med så låga mil. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
När bilen fanns ute innan till dyrare pris så satt det väl andra fälgar och andra bromsar på den? // M.V.H. Daniel |
|
|
Skitsnygg färg ju! Sticker ut lite. Saknar en helbild på bilen |
|
| Daniel F.: För 300-320" finns det mååånga E46 M att välja mellan, dvs du kan vara kräsen även när det gäller en så banal sak som färg...Personligen har jag aldrig köpt bil efter färg, har alltid köpt den bil som motsvarat min förväntningar bäst, men då har jag iofs bara köpt äldre bilar. Skulle jag däremot lägga 300" på en beg bil då finns det även utrymme för att va kräsen när det gäller färgen, även om det är en E46 M...Att den fortfarande är kvar måste ju tyda på att det ligger något i det jag säger, bilen är 5-6 år gammal, säkerligen i toppskick men inte speciellt billig, dvs du har många att välja mellan för ungefär samma peng.Hade varit skillnad om den kanske legat säg 30-40" lägre, då hade den nog varit såld trots den inte alltför snygga färgen | |
|
Färgen är ju grymmt snygg, sticker ut från mängden, finns inte så många LSB. Jag tror att bilen legat ute pga att det är helt fel sesong att sälja sportbilar. Verkar som dom flesta ligger ute länge den här årstiden. |
|
|
Fast denna bil har vart ute i annons vid rätt tidpunkt oxå.... Jag skulle inte sälja denna bil om jag ägde den, Denna bil är verkligen en M3:a som sticker ut från en i mängden.... BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.